|
Post by Apox on Jun 17, 2005 1:02:26 GMT 1
mmm
ik heb een klein probleempje. Het is ongeveer een paar weken geleden begonnen... Geen oog meer dichtdoen! Heeft iemand wat tips ofzo; want begint echt op men systeem te werken. Ik heb sinds men 12 jaar al elke dag hoofdpijn gehad; maar nu is die exponentieel gestegen. sinds ik geen pijnstillers meer mag nemen omdat die een verkeerd effect op me hebben begin ik stilletjes gek te draaien!
Elke dag krijg ik aan te horen hoe slecht ik eruit zie van vrienden en vriendinnen; en dat staat me ook ni meer echt aan.
Ik heb zo al 4 mogelijke relaties naar de knoppen geholpen. Elke keer als ze dan wou slapen, ging ik werken, of wat op pc ofzo en daar zijn ze niet zo gelukkig mee.
Als iemand enige vorm van wijsheid kan tonen, kan misschien helpen!
|
|
|
Post by Thrillseeka on Jun 17, 2005 8:35:04 GMT 1
Nu moog ge denke wa ge wilt he, ma e goed jointje roken en ge slaapt gelijk een roos, ma ge moet er nie in overdrijven een vriend van mij zene pa doet da ook voor hij gaat slapen, rookt hij een joint en ge slaapt goed en ge droomt ook nie ;D
|
|
|
Post by Stoned on Jun 17, 2005 9:39:11 GMT 1
beetje alcohol slaapt ge ook direct van
ge kunt natuurlijk ook de afgeleide naar y neme van u exponentiele ;D haha
|
|
JagRacer
Crew
Ach, je bent wild en je jongt wat!
|
Post by JagRacer on Jun 17, 2005 12:33:10 GMT 1
ne dokter kan u mss nog helpen... ;D
|
|
|
Post by Apox on Jun 18, 2005 0:26:46 GMT 1
mmm, geen van die zaken helpt... die dingen heb ik wel meteen geprobeerd. Ze hebben me nu doorverwezen naar een slaapkliniek ofzo; ma sinds ik een hekel heb aan doctor's, tandartsen, ziekenhuizen enz is dit niet echt voor mij!
|
|
|
Post by Thrillseeka on Jun 18, 2005 1:24:09 GMT 1
Dan zit ge met e serieus probleem
|
|
Salmonelli
Crew
? R.I.P ? Salmonelli's Boost
|
Post by Salmonelli on Jun 18, 2005 2:17:54 GMT 1
jongske blijf van de speed af ;D grapke he ja roek een goei joint dan kunt ge slapen of neem een lexotan wa ge ook kunt doen is leg u in u bed en begin te denken wa ge hebt gedaan van toen ge opstond tot als ge terug in u bed lag ma dan bedoel ik wel elke minuut van de dag he en probeer u te herinneren wa iedereen tegen u heeft gezegd en gij tegen hun eer ge al hebt opgenoemd ligt ge al te slapen! grtz
|
|
|
Post by Apox on Jun 18, 2005 9:58:05 GMT 1
mja, ga ik eens proberen... nu probeer ik het door 2-takt processen tot in het kleinste detail op te zeggen, maar dan wordt ik weer zo opgewonden dat ik meteen terug aan het werken ben! Dus da helpt ni meteen.
|
|
|
Post by Stoned on Jun 20, 2005 11:53:02 GMT 1
klopt toch niet helemaal als ge zo lang nie hebt geslape lijk ge zegt denk ik nie dat ge u oge nog zou kunne opehoude.... ge hebt miss teveel stress... neem een dag verlof ofzo en denk nie aan brommers
|
|
|
Post by Apox on Jun 20, 2005 15:08:17 GMT 1
klopt wel hoor; maar elke dag moet ik 2 uur in men bed liggen; en 1 keer in de week lig ik er 6 uur in; meestal ben ik dan aan het mediteren (zie die topic hersenen); dan hou ik me nog nuttig bezig. Tuurlijk vallen mijn ogen soms toe en geew ik 300 keer per minuut, maar als ik dan weer 2 uurtjes in mijne nest heb gelegen is dat weer gedaan.
Proberen niet aan brommers te denken? hehe funny Een dag verlof nemen? doe ik genoeg, ik ga nu al 4 keer per jaar op vakantie en elke week neem ik een avond en een nacht vrijaf...
|
|
eve
CID Beginner
|
Post by eve on Jun 20, 2005 15:33:04 GMT 1
klopt toch niet helemaal als ge zo lang nie hebt geslape lijk ge zegt denk ik nie dat ge u oge nog zou kunne opehoude.... ge hebt miss teveel stress... neem een dag verlof ofzo en denk nie aan brommers Jawel u lichaam begint daar aan te wennen pak nu als ge lang slaapt begind da er ook aan te wennen en is het moeilijk om terug vroeger optestaan..dat werkt omgekeerd ook een beetje maar bij apox is het precies wel erg
|
|
|
Post by Thrillseeka on Jun 20, 2005 17:10:27 GMT 1
2 uurkes slapen shit jong vakantie gaat da zijn 11 uur fzo slapen
|
|
|
Post by Stoned on Jun 20, 2005 19:44:12 GMT 1
kheb het eens aan men ouders gevraagd, 2 weke ofzo zonder slaap eigelijk (dat versta ik toch uit wat ge zegt) is onmogelijk, ge slaapt dan wel maar heel oppervlakkig de rede is simpel: stress... ik zou vooral eerst eens uw projecten 1 voor 1 afwerken, want zoals ik nu zicht heb op alles wat ge doet is het veel te veel en zonder enige structuur waar ik alleszinds stress van zou krijge meer dan dit kan ik niet helpen ga miss gewoon eens om 11 uur slape en dwing uzelf er niet uit te komen voor 7 uur ofzo, normaal zal er dan wel een moment zijn dat ge in slaap valt lijkt mij, ma als ge denkt van "ik moet slape ik moet slape" gaat het zeker niet lukken
|
|
|
Post by Apox on Jun 21, 2005 0:44:13 GMT 1
tuurlijk zal ik wel soms heel oppervlakkig slapen; maar voor iemand die zelf vroeger niet wakker werd als ze een glas water in men gezicht gooiden, is dat wel maar raar.
Ma da ik minder hooi op men vork moet nemen ben ik al een tijdje aan het proberen en begint wel wat te lukken.
nu ja, het is al bijna 2 uur; ik ga wat verderwerken zodat het tegen morgevroeg klaar is... hehe
|
|
|
Post by Stoned on Jun 21, 2005 9:27:26 GMT 1
tuurlijk zal ik wel soms heel oppervlakkig slapen; maar voor iemand die zelf vroeger niet wakker werd als ze een glas water in men gezicht gooiden, is dat wel maar raar. Ma da ik minder hooi op men vork moet nemen ben ik al een tijdje aan het proberen en begint wel wat te lukken. nu ja, het is al bijna 2 uur; ik ga wat verderwerken zodat het tegen morgevroeg klaar is... hehe wtf Reply #13 on Yesterday at 7:44pm ;D
|
|