|
Post by Thrillseeka on Jun 21, 2005 11:52:54 GMT 1
Wa ge daar zei, een gewoonte om weinig te slapen ga ik proberen te doen in de vakantie, ik ga ook proberen langer op te blijven en vroger op te staan, is voor vakantie es zien of mij da ook lukt
|
|
|
Post by Stoned on Jun 21, 2005 12:44:24 GMT 1
Wa ge daar zei, een gewoonte om weinig te slapen ga ik proberen te doen in de vakantie, ik ga ook proberen langer op te blijven en vroger op te staan, is voor vakantie es zien of mij da ook lukt ge hebt gewoon slaap nodig, ge zult wel wa wenne deraan om vroeg op te staan...
|
|
Sofrio
CID Beginner
|
Post by Sofrio on Jun 21, 2005 14:07:15 GMT 1
ik denk ook da ge wa teveel tegelijk aant doen zijt
|
|
|
Post by konijn on Sept 17, 2005 21:55:11 GMT 1
nee nee nee... allemaal verkeerd...
Tim, neem een aanloop van 10m of meer, zo snel ge kunt en knots uwe kop tegen de muur. Ge zult wel maffen.
En vermits ge al 10jaar elke dag zeer hebt aan uwe knikker zal het ni veel uitmaken zeker?...
|
|
|
Post by Apox on Sept 18, 2005 1:35:24 GMT 1
mja; ma het slapen is al wat gebeterd... Nu toch wel 3 a 4 uur per nacht. Als ik wat gerookt hebt, dan is het veelal een volledige 6 tot 9 uur! Ma das dan ook ni echt gezond he!
|
|
|
Post by Apox on Sept 18, 2005 3:28:50 GMT 1
zie me hier nu weer bezig... 18 uren gewerkt vandaag. eerst aan vrachtwagens, dan testbank, dan naar heusden-zolder geweest voor 2 nitro's te maken. 1 heb ik gewoon de vario vervangen en de 2de lag volledig uit elkaar... Net de krukas was gemonteerd. Die hebben we met 2 in elkaar gestoken en heb ik nog een carbje bijgewerkt daarvan. Dat ding hebben we rijdend gekregen tegen 1 s'morgens en nu zit ik terug in halle, onder brussel en zit ik weer al 2 uur op het net over brommers te praten en te lezen. Dan straks aan die speedfight wat werken, nog een cilindertje voor een klant bijwerken, nog wat de testbank bestuderen en verder werken aan het volgende speedfightblok.
Dit is dan een normaal weekend....
weer heel goed bezig....
|
|
|
Post by Thrillseeka on Sept 18, 2005 9:44:58 GMT 1
shit jong, ge doet echt veel te veel ze man!
|
|
|
Post by Timmeke18 on Sept 18, 2005 18:58:34 GMT 1
zie me hier nu weer bezig... 18 uren gewerkt vandaag. eerst aan vrachtwagens, dan testbank, dan naar heusden-zolder geweest voor 2 nitro's te maken. 1 heb ik gewoon de vario vervangen en de 2de lag volledig uit elkaar... Net de krukas was gemonteerd. Die hebben we met 2 in elkaar gestoken en heb ik nog een carbje bijgewerkt daarvan. Dat ding hebben we rijdend gekregen tegen 1 s'morgens en nu zit ik terug in halle, onder brussel en zit ik weer al 2 uur op het net over brommers te praten en te lezen. Dan straks aan die speedfight wat werken, nog een cilindertje voor een klant bijwerken, nog wat de testbank bestuderen en verder werken aan het volgende speedfightblok. Dit is dan een normaal weekend.... weer heel goed bezig.... is da alles ofwa ? gij zijt ook wel lui he ;D
|
|
|
Post by drunkengenius on Sept 18, 2005 23:11:11 GMT 1
jaja ik heb ook slaapproblemen, ik doe te weinig dus wordt ik nooit moe en dan ist nog e probleem da hier geen kat zit op da forum voor tegen te zagen héhé
|
|
|
Post by Timmeke18 on Sept 18, 2005 23:12:25 GMT 1
jaja ik heb ook slaapproblemen, ik doe te weinig dus wordt ik nooit moe en dan ist nog e probleem da hier geen kat zit op da forum voor tegen te zagen héhé ja tzijn pussy's he ;D
|
|
|
Post by Apox on Sept 19, 2005 0:17:18 GMT 1
vandaag was ook weer een drukke dag... Ik kom net terug van middelkerke; daarvoor zat ik in halle, nog een cilinder bijgewerkt, peugeot gewerkt en testbank uitvoerig getest... Van deze morgen 9 uur begonnen en ik ga bijna gaan stoppen en nog een filmpje zien. Want straks om 7 uur er uit.
|
|
|
Post by drunkengenius on Sept 19, 2005 0:19:41 GMT 1
wa zijde in middelkerke gaan doen he, en al wa wijzer geworden uit testbank?
|
|
|
Post by Thrillseeka on Sept 20, 2005 17:10:12 GMT 1
Middelkerke, wa daar gedaan?
|
|