|
Post by Thrillseeka on May 31, 2005 10:38:32 GMT 1
om je vario af te koppelen begin je dus met eerst je schroeven uit je varioplaat uit te draaiendan krijg je dit tezienDit is een blok van een wallaroo en is iets anderster dan een scoot, ik heb het nu met een pinse de grip gedaan en een steeksleutelmaar als je dat doet met de vario van een scoot krijg je het probleem dat je je tandjes gaat kapot doen, dat doe je beter niet want als er tandjes kapot zijn de omwentelingen niet meer correct en kan je krukas kromslaan, dus als je met een scooter rijd doe je het beter met een luchtdrukpistool (kijk foto)Dus als je dat plaatje hebt afgedraait krijg je ditDaarna neem je de riem er vanaf en haal je de vario eruitZo haal je dus je vario eruit, en vervolgens steek je alles terug erin hoe je het hebt uitgehaald.
|
|
|
Post by Thrillseeka on Jun 3, 2005 23:02:15 GMT 1
Uitleg is er!
|
|
JagRacer
Crew
Ach, je bent wild en je jongt wat!
|
Post by JagRacer on Jun 17, 2005 13:22:15 GMT 1
en van tandjes afbreken daar hebt ge al ervaring mee hé... ;D
|
|
|
Post by Thrillseeka on Jun 17, 2005 13:24:18 GMT 1
Lol ja da hebk meegemaakt
|
|
JagRacer
Crew
Ach, je bent wild en je jongt wat!
|
Post by JagRacer on Jun 17, 2005 13:36:02 GMT 1
da plaatje staat er nu nogaltijd op, ik zal dees daag ook eens een how to varioring verwijderen maken, dan zie je je tandjes weer...
|
|
|
Post by den_droge on Oct 7, 2005 16:28:15 GMT 1
nie alleen me tandjes é met vanalles bv schroeve en uitlate niet goed vast zitte van yannick info ;D droge;D
|
|
|
Post by aer0x on Oct 8, 2005 13:07:11 GMT 1
nie alleen me tandjes é met vanalles bv schroeve en uitlate niet goed vast zitte van yannick info ;D droge;D Inderdaada ;D Uitlaten die afvallen ;D
|
|
|
Post by konijn on Oct 10, 2005 2:52:29 GMT 1
Zoals we tegen iedereen proberen te zeggen is da allemaal redelijk simpel om die tand-problemen niet meer te hebben. Heel veel dealers doen dit zelf niet, omwille van tamheid ofzo. Gewoon riem monteren, de achterpoulie opentrekken, zodat de riem achteraan een kleinere diameter maakt. Dan heeft die vooraan genoeg speling zodat je zonder probleem de vario-poulie er kan op monteren en de vijs er mooi vast op plaatsen.
Geen tanden stuk en geen bordell!
|
|
|
Post by McJynx on Oct 10, 2005 23:21:26 GMT 1
je begrijpt t verkeerd denk ik,de tandjes gaan kapot als je de voorvario wil klem zetten met iets,en zo de tandjes afbreken denk dat ze dat bedoelen.
|
|
|
Post by Timmeke18 on Oct 11, 2005 0:33:31 GMT 1
da moet ge sowieso doen die poulie opentrekken zodat de riem niet spant anders krijgt ge die riem er toch niet af of toch moeilijk en voor terug te steken hetzelfde. maar het gaat idd over die tandjes van de koeling die afbreken, ik zou zeggen koop u 1 van polini ofzo die zijn dikker. dus ook sterker , bij mij zijn er nog geen kapot gegaan dus...
|
|
|
Post by McJynx on Oct 11, 2005 16:46:15 GMT 1
koop je gewoon een luchtdruk,en klopper,dan heb je geen problemen met di fucking tandjes
|
|
|
Post by Stoned on Oct 11, 2005 21:32:04 GMT 1
hoeveel kost zo'n luchtdruk ding
|
|
|
Post by Grijze sporter on Oct 11, 2005 21:33:37 GMT 1
ik zou het nie wete ik heb da van mijne pa gekrege ;D ;D en tis vies hennig da ding
|
|
|
Post by McJynx on Oct 11, 2005 22:02:19 GMT 1
in de brico zijn er voor 120 €al zeer goeie,met gng druk enalles.zo blauwe zijn dat. heb zelf ook zo eentje.
|
|
Balleke
Crew
http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=19768
|
Post by Balleke on Oct 26, 2005 20:06:09 GMT 1
120 knotsers al, zijn der geen goedkopere met genoeg druk ?
|
|