|
Post by Timmeke18 on Oct 9, 2005 14:25:18 GMT 1
wie heeft er nu NX? alleen gij eh.
|
|
|
Post by Stoned on Oct 9, 2005 17:37:15 GMT 1
waarom eigelijk zoveel geld stoppe om het meeste uit u originel cilinder te halen? snap ik ff nie makom
|
|
|
Post by Timmeke18 on Oct 9, 2005 17:59:04 GMT 1
waarom eigelijk zoveel geld stoppe om het meeste uit u originel cilinder te halen? snap ik ff nie makom ja als ge die opvoer stukken hebt liggen gaat dat he. maar gaat het hier nu om de pk's ? of gewoon snelheid ?
|
|
elberto
CID Full Time Poster
|
Post by elberto on Oct 9, 2005 20:02:29 GMT 1
als het van mij afhangt word er een sprintje ingericht tussen de deelnemers want wat ben je met pk's als het niet vooruit gaat maar als apox een prijske voor een bank sessie gevonden heeft dan kan dat wel gedaan worden d denk ik
|
|
|
Post by vdc on Oct 9, 2005 23:17:22 GMT 1
waarom eigelijk zoveel geld stoppe om het meeste uit u originel cilinder te halen? snap ik ff nie makom ja als ge die opvoer stukken hebt liggen gaat dat he. maar gaat het hier nu om de pk's ? of gewoon snelheid ? Snelheid is ook maar dom eh...Dan steekt ge gwn een heel lange vertanding..
|
|
|
Post by Apox on Oct 10, 2005 0:30:18 GMT 1
mensen mensen; Als je een sprint van ongeveer 200meter ga je zoizo pk's nodig hebben... Eerst zou ik eens willen zien wat die sprints geven en dan kunnen we nog altijd alles is laten banken he.
Geld kunde aan alles uitgeven... evengoed aan dees!
snelheid, testbank, sprints; ge kunt het er allemaal mee doen he!
|
|
elberto
CID Full Time Poster
|
Post by elberto on Oct 14, 2005 23:20:16 GMT 1
en als ge een vl 14 of dergelijk koopt dan kan je die even goed daarnaa op een ferme cilinder begruiken net zoals vario koppiling enz ;D ooh ik ben trouwens klaar ;D
|
|