|
Post by Apox on Oct 5, 2005 23:34:30 GMT 1
ik voel een weddingschap aankomen... vergeet niet dat ik een testbank heb... ik smijt er de resultaten meteen op het net hoor!
Ik zeg da ik da haal! Wie durft ook zoiets inelkaar te steken?
|
|
|
Post by Thrillseeka on Oct 6, 2005 17:17:25 GMT 1
hoho ik voel dat ik men ori cilinder es ga steken op men wallaroo en ne 26mm op zen kalas ;D
|
|
|
Post by Apox on Oct 6, 2005 17:24:45 GMT 1
als da ni bijgewerk is gaat die da ni kunnen slikken...
|
|
|
Post by Thrillseeka on Oct 6, 2005 17:25:35 GMT 1
Das het spijtige eraan
|
|
elberto
CID Full Time Poster
|
Post by elberto on Oct 8, 2005 1:25:35 GMT 1
ik vind het toch een redelijke prestatie om dat klaar te spelen met een booster vertanding (eig api maar het ligt dichter bij booster dan bij nitro )
|
|
|
Post by Apox on Oct 8, 2005 5:44:27 GMT 1
Ziet er iemand da zitten om ook zo eens effe een blokje klaar te maken?
Dan stellen we even wat reglementen op en dan kan ik er ook mee beginnen...
|
|
|
Post by Apox on Oct 8, 2005 6:14:54 GMT 1
al een paar voostelletjes van mij...
cilinderkoeling maakt niet uit originele cilinder karter is vrij ontsteking is vrij krukas is vrij overbrenging is vrij uitlaat is vrij carburator max tot 22.5mm membraan is vrij spruitstuk is vrij kappenset niet verplicht kill-swith verplicht pompbenzine verplicht, maar additieven toegestaan (octaanverhoger enkel) zuiger is vrij 2 remmen zijn verplicht vering is verplicht luchtfilter vrij vertanding is vrij
als er nog voorstellen zijn; laat maar weten! De scooters moeten aan een technische keuring ondergaan, op aanvraag van elberto, dus iemand gaat zich daar wel geroepen moeten voelen...
Erella geeft troostprijzen weg en voor de eerste en 2de plaats is er wel een betere prijs!
|
|
elberto
CID Full Time Poster
|
Post by elberto on Oct 8, 2005 10:29:41 GMT 1
jaah dat beging er op de trekken ik ga er direct aan beginnen
|
|
|
Post by Thrillseeka on Oct 8, 2005 12:18:14 GMT 1
Ik begin er ook aan
|
|
elberto
CID Full Time Poster
|
Post by elberto on Oct 8, 2005 13:30:57 GMT 1
euhm hoe zit het dan op gebied van rijwielgedeelte is een zelfbouw frame of een lc booster toegestaan als een zelfbouw toegestaan word moeten er ook regels komen omtrend de afmetingen enz
|
|
elberto
CID Full Time Poster
|
Post by elberto on Oct 8, 2005 13:32:25 GMT 1
en ja ik zal ook de technische keuring op mij nemen (of de leiding ervan )
|
|
|
Post by Apox on Oct 8, 2005 18:36:13 GMT 1
een blok op een verschillend kader dan het origineel gemonteerde mag. (dus booster lc mag enz) Zelfbouw kader mag, maar je moet je wel wat houden aan wat standaard afmetingen.
scoot mag max 1950mm lang zijn en een minimum breedte van 200mm zijn.
scooter gewicht + persoon gewicht moet min 140kg zijn...
ik denk da da wel redelijk is?
wat denken jullie van nitrous oxide? mag het of niet? ik ga het zoizo wel testen op de testbank; maar mag het op de sprint?
liever een persoon die keurt dat geen directe relatie heeft met een rijder... Natuurlijk wel iemand vinden die wel wa kennis van het vak heeft!
|
|
elberto
CID Full Time Poster
|
Post by elberto on Oct 8, 2005 19:54:06 GMT 1
shit had dat sjans graag gedaan maar ik vind niet dat nx toegestaan mag worden want wie heeft dat nu dan is het niet eerlijk he 140 kg dan kan ik een brommerke van 20 kg maken
|
|
|
Post by Apox on Oct 8, 2005 23:25:46 GMT 1
geeft er iemand zijn set-up keuze vrij? of wordt het geheim gehouden?
Die iedereen zegt da NX-kitten uitgesloten zijn?
|
|
elberto
CID Full Time Poster
|
Post by elberto on Oct 9, 2005 1:04:24 GMT 1
van mij mag iedereen dat wel weten eig heb er geen problemen mee maar de hoe de cilinder bijgewerkt is mag wel een geheimpje blijven
|
|