JagRacer
Crew
Ach, je bent wild en je jongt wat!
|
Post by JagRacer on Jun 14, 2005 18:54:40 GMT 1
ik kan niet kiezen ik denk dat ik wel het meeste uit die polini zal halen maar het moet samenwerken met een LV TT uitlaat en een 17.5mm carbu... maar hij moet ook fatsoenlijk gaan met ori uitlaat want ik ga em laten steken samen met carbu en afstellen op 45 zolang ik niet naar meetings ga...
|
|
|
Post by vdc on Jun 14, 2005 19:17:57 GMT 1
wrm eigenlijk? die cilinders zijn veel te hoogtoerig voor een leo TT en std uitlaat... Erg goed zal het dus nie lopen. Dan koopt ge u beter een 70cc giet, da's nog goedkoper...
|
|
JagRacer
Crew
|
Post by JagRacer on Jun 14, 2005 19:32:38 GMT 1
dat moet drm nog niet echt goed lopen... tis maar dat het wa beter gaat dan st cil met alleen ander uitlaat...
|
|
JagRacer
Crew
|
Post by JagRacer on Jun 14, 2005 19:34:51 GMT 1
en wss gaat er toch een ander uitlaat na komen maar da zal wel niemeer voor in de vakantie zijn dus...
|
|
|
Post by Apox on Jun 14, 2005 22:39:54 GMT 1
neem de evo cil en koop wanneer je kan of wanneer de leo het begeeft een deftige uitlaat.
|
|
JagRacer
Crew
|
Post by JagRacer on Jun 15, 2005 15:56:16 GMT 1
neem de evo cil en koop wanneer je kan of wanneer de leo het begeeft een deftige uitlaat. zoiets dacht ik ook te doen nog één vraag, gaat dat standaard ook wat fatsoenlijk lopen(gelijkbaar met standaard cil) aangezien ik er toch meestal ori ga mee rond rijden... tis alleen voor als er ergens een meeting te doen is rap ander pijpje eronder en "ready to go"
|
|
|
Post by Stoned on Jun 15, 2005 20:17:37 GMT 1
ik denk eigenlijk nie dat ge een evo cilinder 45 kunt late gaan die draait toch 13000 toere ofzo trouwens met zo'n geluid hebt ge rap flikke rond u denk ik ;D
|
|
JagRacer
Crew
|
Post by JagRacer on Jun 16, 2005 12:40:32 GMT 1
ge kunt alle cilinders afstellen op 45 als ge da wilt... en met men st cil ben ik ook al eens over de 12000tr geweest hoor ;D en als je er ori uitlaat op hangt dan ga je normaal toch niet veel verschil gaan horen hé...denk ik toch
|
|
|
Post by TJOEN*IT on Jun 16, 2005 13:54:55 GMT 1
apox waarom zeg je nu da die jong een evo cilinder moet gaan halen as ik da hier lees is het toch echt wel nie aan te raden om zomaar geld aan zo een toerebeuker weg te gooien. Als ge nie oppast kunt ge uw heel blok nar de zooi helpe he, wist ge da? Neem nu toch gwn van ons aan haal een laagtoerige 70cc
|
|
|
Post by Apox on Jun 16, 2005 17:04:32 GMT 1
dat heb ik niet gezegd! Ik wist niet dat de standaard uitlaat er nog op gemonteerd ging worden. Dan ga je die waarschiojnlijk verneuken, die cilinder...
Met die leo zou het nog gelukt zijn. Zeker als je die leo even open slijpt, allemaal de bucht eruit haalt en terug toelast...
Maar standaard uitlaat ga je brokken maken!
|
|
|
Post by Stoned on Jun 17, 2005 9:46:17 GMT 1
euhm?? maakt toch nie uit of het std uitlaat is of niet als ge hem 45 laat gaan en bij 45 zult ge totaal niemeer kunne rijde denk ik ik heb ook ene gehoord die had 50cc athena vlinder en reed ook 45 ma die reed veel slechter als gewoon std... ge kunt bv ook 50cc polini giet neme, die heeft nog fluitpoorten ook..
|
|
JagRacer
Crew
|
Post by JagRacer on Jun 17, 2005 12:27:17 GMT 1
okay, en leg nu dan nog eens even uit als je wil wrm da je met die standaard uitlaat rapper stukken gaat hebben dan met een race uitlaat op een hoogtoerige cc?
maarja dan hou ik men ori kit hoor (daar dan nog een 17.5mm op zetten), moet geen 70cc hebben...
|
|
|
Post by Stoned on Jun 17, 2005 12:57:27 GMT 1
okay, en leg nu dan nog eens even uit als je wil wrm da je met die standaard uitlaat rapper stukken gaat hebben dan met een race uitlaat op een hoogtoerige cc? maarja dan hou ik men ori kit hoor (daar dan nog een 17.5mm op zetten), moet geen 70cc hebben... ja normaal maakt ge met std uitlaat minder toere dus zal het minder snel kapot gaan dacht ik zo dus snap het ook niet ge kunt miss beter gewoon vario en koppeling ofzo kope en er effe opzette bij meeting ofzo en ja pijp hebt ge
|
|
JagRacer
Crew
|
Post by JagRacer on Jun 17, 2005 13:08:22 GMT 1
tja dan zal ik mij maar "weer" meester moeten maken over de st kitjes hé... op de sprint ;D
|
|
|
Post by Stoned on Jun 17, 2005 14:23:49 GMT 1
hehe ja beter zo denk ik dan met die evo cilinder
|
|