|
Post by Apox on Mar 1, 2005 17:10:36 GMT 1
Hey Erella wil weer iets nieuws doen... Les geven. Hier gaan standaard pakketten worden opgemaakt. De pakketten zijn verschillend in moeilijkheidsgraad! Deze wordt op voorhand getest natuurlijk of jij of jouw team wel de kennis aankunnen. Natuurlijk wordt hier enkel les gegeven aan mensen die al iets weten over een 2-takt motor. Het is enkel een theoretische lesgeving, maar is wel interessant! Mijn vraag is wel duidelijk, laat maar horen wat je er van vind. De lessen beginnen over ongeveer een half jaar, en verdere uitvoeringen moeten nog worden uitgezocht! Het grootste deel gaat naar materiaalbeheer, 2-takt principe, juiste montagevoorschriften, probleemoplossingen, maar wordt natuurlijk ook wat over bijwerken gesproken afhankelijk van de kennis van het publiek! Documentatie wordt gratis bijgegeven... Laat maar eens iets horen! Apox www.erella.be
|
|
|
Post by Stoned on Mar 1, 2005 17:56:23 GMT 1
ik vind het wel goed da interesseert mij wel
|
|
|
Post by vdc on Mar 1, 2005 18:22:35 GMT 1
Ook grote intresse hier, altijd wel nieuwschierig om iets bij te leren Maar hoe zit da dan met die lessen, hoe en waar zullen die door gaan?
|
|
|
Post by Thrillseeka on Mar 1, 2005 20:50:29 GMT 1
ik vind het wel goed da interesseert mij wel mij ook!
|
|
|
Post by Apox on Mar 1, 2005 23:46:05 GMT 1
hoe en waar is volledig nog niet uitgezocht; eerst zien of er wel wat belangstelling achter zit!
Apox
|
|
|
Post by Thrillseeka on Mar 2, 2005 8:45:25 GMT 1
Als ge zoiets zou doen dan zal ik hoogswaarschijnlijk komen aanwezig zijn, ma dan moet het wel wat in de buurt zijn en mss wa vervoer regeln mss als vdc gaat kan ik ook mss mee
|
|
|
Post by vdc on Mar 2, 2005 16:44:43 GMT 1
Als ge zoiets zou doen dan zal ik hoogswaarschijnlijk komen aanwezig zijn, ma dan moet het wel wat in de buurt zijn en mss wa vervoer regeln mss als vdc gaat kan ik ook mss mee Da kan mss wel geregeld worden Ma dan mag het natuurlijk ook nie te ver weg zijn...
|
|
|
Post by Thrillseeka on Mar 2, 2005 17:21:44 GMT 1
nice
|
|
|
Post by Apox on Mar 8, 2005 23:36:33 GMT 1
weinig reactie moet ik zeggen!
|
|
CrazyInsane
Crew
TUNING IS LIKE MONEY, SOME FRITTER IT AL AWAY, SOME INVEST WISELY.
|
Post by CrazyInsane on Mar 9, 2005 9:28:39 GMT 1
ik zou de lessen wel willen volgen
|
|
|
Post by Stoned on Mar 9, 2005 14:59:32 GMT 1
weinig reactie moet ik zeggen! iedereen heeft bijna gezegd da het goed is denk ik en op de site staat veel interessant vind ik ma vario en koppeling is helemaal door mekaar enzo... als ge wilt kan ik altijd eens kijke naar uw script ofzo
|
|
|
Post by Apox on Mar 9, 2005 16:28:35 GMT 1
thx, maar is onder controle... Ze zijn er mee bezig.
En de bedoeling van die lessen is om wat prutsers doen in te zien, dat allemaal hun daden uitmaken. Dat een goeie montage betere preformance geeft en problemen en brokken worden vermeden!
Om iedereen sneller problemen te kunnen opsporen en verhelpen.
Maar ik zou het in vorm van lessen willen geven; omdat je dan met een paar mensen zit te brainstormen over 1 bepaald ding en er veel meer gaat uit leren (dan bedoel ik iedereen; inclusief ik) dan effe een tekst op het net te lezen.
Je leert er mensen in het vak bij kennen; wie weet kan dat je achteraf nog helpen.
En er hebben 5 mensen gezegt dat het wel een leuk idee was; van de +100 membrers. Ma ja
Laat maar horen wat jullie ideeen zijn of opmerkingen!
Apox
|
|
|
Post by Thrillseeka on Mar 9, 2005 16:56:43 GMT 1
Les geven over 2 takt motoren zal nooit een slecht idee zijn,.. ma de vraag als ge dat zou doen, waar gaat ge dat dan houden?
|
|
|
Post by vdc on Mar 9, 2005 18:50:31 GMT 1
En er hebben 5 mensen gezegt dat het wel een leuk idee was; van de +100 membrers. Ma ja Laat maar horen wat jullie ideeen zijn of opmerkingen! Apox Mja, er zijn mss wel +100 members, maar er zijn er weinig die actief zijn op het form...
|
|
|
Post by Apox on Mar 9, 2005 20:59:08 GMT 1
de plaats maakt ni veel uit he. Daar kan je altijd een mouw aan aanpassen.
Ik heb ooit zo al eens iets gedaan. Toen heb ik eens les gekregen. Die vent had dan een huisje afgehuurd in de ardennen, en dan hebben we daar allemaal ons voor 2 dagen geamuzeerd en les gevolgd...
Maar om het misschien simpel te maken, gewoon ergens een lokaal afhuren voor een dag of 2. En als iedereen wat moeite doet, dan geraaken die daar wel.
Apox
|
|