|
Post by Robin on Nov 16, 2004 21:18:42 GMT 1
Zijn der hier al mensen die 2 of 3 uitlaten hebben getest op hun brommer, zeg dan hier wie de beste is of welke cil beter is dan de andere enzo Dan weet ge ook zo ewa wa goed is en nie goed eh
|
|
|
Post by McJynx on Nov 17, 2004 23:10:02 GMT 1
heb de mhr 2004 speed getest en een yasuni c21.was ni van mij ze ma de mhr maakte harder en bommer geluidje ma ze gingen allebei hetzelfde.soms zelfs de mhr betr. cili n polini 70 cc giet en een polini 70 cc corsa ook giet. de corsa ging betr.kijk maar naar de laatste meeting van xs,die rode rox.bijna niemand vlamde die behalve ene met full evo en n dr cili. die rode rox had n corsa en gwenny had n gewone,veeeel verschil tss die twee ze.rox ging veel betr.
|
|
|
Post by vdc on Nov 18, 2004 16:24:50 GMT 1
Rox en spirit zijn dan ook wel niet met elkaar te vergelijken vind ik... Maar corsa gaat in ieder geval sowieso feller, da's waar. De corsa is eigenlijk een gewone polini giet die "getuned" is. Correct me if i'm wrong
|
|
|
Post by McJynx on Nov 18, 2004 17:01:35 GMT 1
jama steek eens n rox en spirit zelfde cili niks anders alleen cili.dan merkt ge direkt welke betr gaat. want zo gelijk giet cili op lc en ac zit ni zo veel verschil in hoor.
|
|
CrazyInsane
Crew
TUNING IS LIKE MONEY, SOME FRITTER IT AL AWAY, SOME INVEST WISELY.
|
Post by CrazyInsane on Nov 18, 2004 17:39:16 GMT 1
Rox en spirit zijn dan ook wel niet met elkaar te vergelijken vind ik... Maar corsa gaat in ieder geval sowieso feller, da's waar. De corsa is eigenlijk een gewone polini giet die "getuned" is. Correct me if i'm wrong ge hebt de corsa en de corsa R das die wa getuned is
|
|
|
Post by TJOEN*IT on Dec 7, 2004 12:01:09 GMT 1
corsa R bestaat nie zer er is 70cc giet (basis 70cc) 70cc corsa (zelfde maar getuned) 70cc alu (alu cilinder met wpoort) 70cc EVO (alu cilinder met vlinderpoort) kheb zx power-one en ninja op spiritje getest => power-one in alles slechter dan de 2 ander zx trekt bijna zo fel als de ninja maar top ligt bijna 10km/h lager dus keuze is rap gemaakt:p ze waren alle 3 zonder vernauwing ofzo ma zx heeft schotten he en power-one volgens mij ook kan anders nie wete waarom die mar iet beter gaat dan std. pijp:d:d
|
|
eve
CID Beginner
|
Post by eve on Feb 25, 2005 1:58:41 GMT 1
jama steek eens n rox en spirit zelfde cili niks anders alleen cili.dan merkt ge direkt welke betr gaat. want zo gelijk giet cili op lc en ac zit ni zo veel verschil in hoor. Hebben we het over een hori of vertikaal@ spirit als het verti is is er geen vergelijking mogelijk helaas
|
|
eve
CID Beginner
|
Post by eve on Feb 25, 2005 2:00:18 GMT 1
corsa R bestaat nie zer er is 70cc giet (basis 70cc) 70cc corsa (zelfde maar getuned) 70cc alu (alu cilinder met wpoort) 70cc EVO (alu cilinder met vlinderpoort) kheb zx power-one en ninja op spiritje getest => power-one in alles slechter dan de 2 ander zx trekt bijna zo fel als de ninja maar top ligt bijna 10km/h lager dus keuze is rap gemaakt:p ze waren alle 3 zonder vernauwing ofzo ma zx heeft schotten he en power-one volgens mij ook kan anders nie wete waarom die mar iet beter gaat dan std. pijp:d:d Ja maar als je die schotten eruit doet gaat hij nog beetje slechter(ze zijn er op berekent)teinste bij een bidalot s2 toch..
|
|