|
Post by Thrillseeka on Nov 17, 2004 16:49:57 GMT 1
Ik vind adsl beter als telenet
|
|
|
Post by den_droge on Nov 17, 2004 18:46:24 GMT 1
Ik vind adsl beter als telenet telenet is de beste die ik tot nu toe gehad (het enige ook ma ik ben der blij om) et nadeel is as der veel op de zelfde blok zitten gaat da kei traag da hebde bij adsl nie omda der nie veel zijn die da gebruike kweet et nie ze ;D
|
|
|
Post by Stoned on Nov 17, 2004 19:14:22 GMT 1
als ge bij telenet ver van de centrale zit gaat u internet echt voor geen zak vooruit... kheb ze nog nie allebei getest dus ik weet het niet zeker
ik heb adsl btw
|
|
|
Post by vdc on Nov 17, 2004 21:52:12 GMT 1
Ik heb altijd al telenet gehad, nog geen klachten van gehad, wel al een paar keer op smallband gezeten, ma da was men eigen fout
|
|
|
Post by Robin on Nov 29, 2004 21:28:18 GMT 1
telenet is et beste sneller en op adsl moet ge ook veeeel langer wachte as ze iets moete doen Ze zijn alle 2 wel traag er ze gaan afkome ma belgacom zijn toch kakkers zur ;D
|
|
|
Post by Stoned on Nov 29, 2004 21:57:43 GMT 1
late we het erbij houde da het ongeveer hetzelfde is ;D
|
|
|
Post by aer0x on Nov 30, 2004 20:27:04 GMT 1
Ik vind adsl beter als telenet wedde da ge nooit telenet hebt gehad? eens ge naar telenet overschakelt ziet ge't verschil, hier bij menne pa hebben we al jaren telenet, nooit problemen mee gehad, supersnel, ge hoeft u nie in te bellen enz.. bij men ma hebbe ze 2 weke adsl geinstalleerd, en da gaat dus trager as telenet, en 't ligt om de zoveel plat
|
|
|
Post by Thrillseeka on Nov 30, 2004 20:34:02 GMT 1
euh bij men neef lag hij 2 weken zonder alle ja zo goed als internet da ging traag en da werkte nie, hij vond zelf da adsl beter ging
|
|
|
Post by Robin on Nov 30, 2004 21:19:39 GMT 1
ADSL sucks
|
|
|
Post by Thrillseeka on Dec 1, 2004 17:01:46 GMT 1
ADSL 4 life
|
|
|
Post by Stoned on Dec 1, 2004 18:14:15 GMT 1
ADSL 4 life idd geef uw rede dan ook he robin
|
|
|
Post by Robin on Dec 1, 2004 21:24:39 GMT 1
ADSL is veel trager en die mense die daar werke zijn suggelaars telenet hun mense zijn nie veel beter ma this toch iet zue
|
|
tenky
Crew
o.O
|
Post by tenky on Dec 6, 2004 21:09:02 GMT 1
wedde da ge nooit telenet hebt gehad? eens ge naar telenet overschakelt ziet ge't verschil, hier bij menne pa hebben we al jaren telenet, nooit problemen mee gehad, supersnel, ge hoeft u nie in te bellen enz.. bij men ma hebbe ze 2 weke adsl geinstalleerd, en da gaat dus trager as telenet, en 't ligt om de zoveel plat ik heb al 2 jaar adsl ofzo,ik download wa ik wil en hoeveel ik wil,nog nooit op smallband ofzo gezet en men adsl heeft nog NOOIT plat gelege...
|
|
|
Post by TJOEN*IT on Dec 7, 2004 12:06:28 GMT 1
volgens tests is telenet iets sneller ja maar hangt fel af van waar ge woont maar ja met telenet hebt ge smallband en das echt kut he hier in gelinde merk ik nie echt verschilm tss telenet en adsl btw heb nu toch ADSL ;D
ooh ja die manne van belgacom kenne ter wel zelf geen reeet van zer as ge die van telenet iet vraagt kunne ze u wel meestal antwoorde gelukkig kenne wij felle manne ter iets van he ;D kzie zo e bonneke hare adsl modem nog nie installere zer
|
|
|
Post by Stoned on Dec 7, 2004 18:37:51 GMT 1
ik heb al 2 jaar adsl ofzo,ik download wa ik wil en hoeveel ik wil,nog nooit op smallband ofzo gezet en men adsl heeft nog NOOIT plat gelege... same here, bij ons 1 keer stilgelegen omdat met de router van belgacom ofzo iets scheelde was maar een voormiddag hoor vooral van smallband lijkt mij kut, ken er veel die da vaak aan de hand hebbe
|
|