|
Post by McJynx on Sept 6, 2005 4:15:14 GMT 1
zet hier neer wa ge optisch veranderd hebt of gaat veranderen aan de pocketbike. mss van minder belang ma toch ook leuk.
Greetz
|
|
|
Post by McJynx on Sept 6, 2005 4:52:34 GMT 1
Ik zal dan al ma als eerste beginnen zekr. ben nu dus mijn voorkap aan het polyesteren,zoda het 1 gehaal is.alleen dat schermpke ga ik apart laten.ook onderkuip aan t polyesteren aan de voorkap. achterkap word ook nog iets in gepolyesterd. ma kmoest nu ff stoppen want mn hars is op dus morgen direkt n nieuw potje halen. wss word hij eind september trug gespoten.
morgen meer foto's hierover.
|
|
|
Post by raymond307wrc on Sept 6, 2005 12:35:07 GMT 1
mijne pocket wordt dus helemaal nagemaakt aan de speedfight van mijn voorkap wordt idd aan onderkuip geplamuurd, (voorkap hebik al dichtgeplamuurd, inclusief het "raampje") Mijn frame en velgen zijn wit Gecoat en de kappen worden prof gespoten stickers zijn al besteld en deze verwacht ik een dezer dagen voor meer info over de pocket en zijn vooruitgangen bekijk mijn persoGroeten Raymond
|
|
|
Post by McJynx on Sept 6, 2005 15:49:28 GMT 1
ik ben nu op zoek naar een roostertje,da ik op mn bovenkant van de achterkap kan inwerken zo.ma vind ni echt iets :s voorkap is dus al gepolyesterd onderkap was in 2 delen di is ook gepolyesterd maar ben net op t gedacht gekomen als ik onderkap en voorkap aan elkaar polyester moet ik telkens mijn voorwiel eraf halen voor mn hele voorkap eraf te halen :s da zie ik ni echt zitte eig. strax fix ik wel ff foto's hier en op andere topic zo.
Greetz
|
|
Sofrio
CID Beginner
|
Post by Sofrio on Sept 6, 2005 16:00:04 GMT 1
ik kan mijn voorkap er nu toch al in 1 keer afhale over het wiel uit dus dan is da toch geen probleem?
|
|