|
Post by Apox on Jun 21, 2005 0:50:07 GMT 1
Laat maar horen als je een uitlaat gaat kopen; ik ga die yasuni r van mij toch in het rek hangen als ik wat getest heb met die polini cilinder. Dus dan zal hij nog maar max 10 km hebben gereden! En van de prijs zal er dan wel een mooi deel afgaan!
|
|
|
Post by Grijze sporter on Jun 21, 2005 10:35:00 GMT 1
ooh heel fijn om te wete zal ik idd daan doen ma da zal tege het einde van juli zijn ;D ;D hopellijk hebt ge hem dan nog seg die demper is da ne gewone of ne carbonne nie da da uitmaakt voor mij ma ik wil da gewoon wete
|
|
|
Post by Thrillseeka on Jun 21, 2005 11:49:14 GMT 1
aluminium, die yasunir's gaan nie slecht zer
|
|
|
Post by Grijze sporter on Jun 21, 2005 14:52:50 GMT 1
terug ff van da poliere van die rand van mijn velg want mijne pa zit nog altijd bezig da da dus nie gaat lukke voor een rechte lijn want als ik te fel naar binne schuur ja dan kan ik daarna mijn velg terug spuite en volgens hem moet mijne band ter af enzo pff kan zijn da ik tot nu toe da stukske gewoon zilver ga spuite iemand mss tips ofzo want ik vind da natuurlijk schooner als da gepolierd is
|
|
|
Post by Apox on Jun 21, 2005 17:48:34 GMT 1
die rand enorm recht hebben, zal wel ni simpel zijn. je kan het proberen af te plakken; maar ik denk dat je het beste bent dat je de velg eraf neemt; een blokje hout waar je het schuurpapier omwikkeld en dan de afstand afpast die je nodig hebt en dan een ander blokje tegen nagelen als je snapt wat ik bedoel...
Je moet in principe een L vormig blokje hebben en die L leg je op de rand van de velg. Zo zou ik het proberen! Ben natuurlijk ni 100% zeker van een overweldigend resultaat.....
|
|
|
Post by Grijze sporter on Jun 21, 2005 18:36:52 GMT 1
ik ga het randje spuite kheb geod nagedacht want als ik da moet poliere da is al nie simpel endan ben ik mijne brommer voor een paar dage kwijt hé want mijn bande moet ik zoizo afneme ma kga zien wa da resultaat is met de spuitebusse dan kan ik later nog doen wa ik wil hé
|
|
|
Post by Stoned on Jun 21, 2005 20:30:02 GMT 1
ik ga het randje spuite kheb geod nagedacht want als ik da moet poliere da is al nie simpel endan ben ik mijne brommer voor een paar dage kwijt hé want mijn bande moet ik zoizo afneme ma kga zien wa da resultaat is met de spuitebusse dan kan ik later nog doen wa ik wil hé ge kunt miss de rand helemaal polieren en dan spuiten en afplakken wat gepolierd moet blijve ofzo ;D
|
|
|
Post by Grijze sporter on Jun 21, 2005 21:12:02 GMT 1
jama da ist juist als ik die velg moet daarna opnieuw moet spuite da komt nooit meer overeen met da zwart da hem al is hé ma voorlopig spuit ik da grijs en daarna zal ik mijn velg wel ens poliere ma dan ga ik hem héél poliere alé op die drie dikke spake na zo alleen het binneste als ge snapt wa ik bedoel
|
|
|
Post by Grijze sporter on Jun 22, 2005 15:48:06 GMT 1
kheb dus mijn velg nie gepolier, kheb ze gespote zo stond mijn brommerke daar dus en did is het resultaat kheb daarna mijn kick ook nog gespote ;D zo zeg maar wat jullie ervan vinden
|
|
|
Post by Thrillseeka on Jun 22, 2005 16:39:11 GMT 1
Nie mis, be wa heb ge da gedaan?
|
|
|
Post by Grijze sporter on Jun 22, 2005 16:44:58 GMT 1
met spuitbus van motip
|
|
|
Post by Grijze sporter on Jun 22, 2005 16:53:30 GMT 1
ma ik ben zojuist al een nieuwe spuitbus gaan hale deze keer een rode kga die 3 dikke schroeve wa u velg vasthoude rood spuite
|
|
|
Post by TJOEN*IT on Jun 22, 2005 20:24:35 GMT 1
heb da ook ens gedaan bij men carterkap, geen naft op late kome he is vooral opt begin mooi...
|
|
|
Post by Grijze sporter on Jun 26, 2005 19:03:39 GMT 1
eey apox ge laat dan maar iet wete als ge die yasuni R verkoopt hé want ik zal ze dan wel kope hebt ge mss al een idee van wa ge nog vraagt voor die pijp dan weet ik wa ik aan de kant moet houde ;D
|
|
|
Post by Grijze sporter on Jul 1, 2005 15:53:01 GMT 1
weet iemand mss hoe ge u vacuum aansluiting op u spruitstuk moet make want mijn carbu heeft geen vacuum aansluiting die ik hier heb ligge laat mij iets wete dan
|
|