|
Post by Grijze sporter on Jun 18, 2005 18:58:59 GMT 1
ok hier is dus mijn beestje, ma het word nog een BEEST wacht maar ;D ;D SETUP UITLAAT: HEBO GARA VARIO: HEBO RACING KOPPELING:HEBO RACING VERSTELBAAR kheb hier ook al een dell'orto 21mm ligge(tuned) en een Hebo luchtfilter liggen ma die zet ik daar pas op als ik mijn MHR Replica 70cc heb waarvoor ik nu aant spare ben en nog wat spulletjes hale zoals nieuw membraam en spruitstuk enzo Hier word pas echt getuned als ik 18 ben dan ga ik ens zien wa ik uit een speedfight kan krijge ;D ;D OPTISCH TNT naked stuur rood + stuurpen chroom TNT blauw neon onder brommer TNT rode neon achter voorkap TNT race gaas rood TNT achterpinkers TNT verhoogblokje chroom Blauw lampkes langs voorlichten BCD underseat carbon BCD achterspatbord Pro Grip handvaten Lexus achterlicht Schijne poot Rode carterbouten Hebo stickertjes (waar reflectors stonden) Hebo stuurpad grijs Peugeot logo op spoiler kben hier ook nog kleine dingejes van plan zoals mijn binnekap late grijs spuite (word in de juli gedaan) dan de buiterandjes van mijn velge poliere (hopelijk al gedaan tegen de meeting ) en dan nog een BCD monoseat ze maar wat jullie ervan vinde
|
|
|
Post by Thrillseeka on Jun 18, 2005 19:03:22 GMT 1
Schone speedfight! Zal wel niet slecht gaan als je je malossi kt hebt!
|
|
|
Post by TJOEN*IT on Jun 19, 2005 13:04:38 GMT 1
ja jan kheb em altijd chic gevonden , ook alles nice afgewerkt enal
|
|
|
Post by Thrillseeka on Jun 19, 2005 13:09:56 GMT 1
Da stuurke is ook wel schoon 2 verschillende kleuren.
|
|
|
Post by Mister Escobar on Jun 19, 2005 13:37:13 GMT 1
Mooie Speedfight ! Grtz CID-Next
|
|
|
Post by Grijze sporter on Jun 19, 2005 17:17:35 GMT 1
Da stuurke is ook wel schoon 2 verschillende kleuren. thanks da was eerst nie de bedoeling ma ik kon die stuurpen nie int rood vast krijge ma ik wou toch iets rood hebbe dusja dan maar chroom pen en rood stuur en tis nog schoon uitgekome
|
|
|
Post by Stoned on Jun 20, 2005 11:44:33 GMT 1
bomme speedfight mhr-replica is toch de snelste cilinder op speedfight dus zal zeker hard gaan
|
|
|
Post by Grijze sporter on Jun 20, 2005 12:39:13 GMT 1
idd spijtig da er nie meer cilinders zijn voor sf er zijn ter maar 4 70cc's( airsel, dr, polini, mhr replica) dusja maar met een mhr replica ben ik al heel content ze ;D ;D
|
|
|
Post by rapper23 on Jun 20, 2005 13:30:13 GMT 1
Ja echt nog steeds vette speedfight. En ja hoor ik kom naar de meeting (als ik niet omver word gereden) Ik ga mijn carter polieren of wit/blauw spuiten zal nog wel zien. Vette scoot en doe zo verder
|
|
|
Post by Apox on Jun 20, 2005 15:41:45 GMT 1
hey
mooie SP DD!
De malossi r is idd de beste cil dat voor SP is gemaakt; maar mits wat aanpassingen gaat het ook om er 1tje van een piaggio erop te monteren. En daar is the sky the limit niet...
Maar of die malossi goed gaat presteren met die gara is een andere vraag natuurlijk!
|
|
eve
CID Beginner
|
Post by eve on Jun 20, 2005 16:24:37 GMT 1
zijn die std alu?50cc omdat het blijbaar een alu cilinder is van hier te zien..
|
|
|
Post by Apox on Jun 20, 2005 16:56:06 GMT 1
de standaard cilinders zijn idd alu bij speedfight. super nikasil wand en mooie poortjes origineel.
krijg je met enkel ander uitlaatje al makkelijk 105km\h op teller uit...
|
|
|
Post by Stoned on Jun 20, 2005 19:34:59 GMT 1
daarom gaan die std al zo goed wist da nie
|
|
|
Post by Grijze sporter on Jun 20, 2005 19:44:22 GMT 1
hey mooie SP DD! De malossi r is idd de beste cil dat voor SP is gemaakt; maar mits wat aanpassingen gaat het ook om er 1tje van een piaggio erop te monteren. En daar is the sky the limit niet... Maar of die malossi goed gaat presteren met die gara is een andere vraag natuurlijk! ja van aanpassinge enzo daar ken ik allemaal niks van en van die uitlaat ik weet da die malossi nie goed gaar prestere met die pijp ma het zal toch ff moete tot ik weer geld heb voor een pijp da waarschijlijk een for race gaat worden of een yasini R, for race is de beste denk ik maar kga zien hoeveel ze in prijs verschille dan
|
|
|
Post by Grijze sporter on Jun 20, 2005 20:27:56 GMT 1
iemand ervaring met poliere want ik wil die randjes van mijn velg pliere maar mijne pa zegt da da nie schoon gaat lukke om een rechte lijn te make( als ik te ver ga dan kan ik mijn velg late spuite) dus als ge tips hebt moogt ge ze altijd zegge ;D ;D
|
|