elberto
CID Full Time Poster
|
Post by elberto on Jun 27, 2005 18:46:14 GMT 1
ik bazeer(de) mijn straat set-up zo ---> polini 70 giet met verbrede uitlaat poort malossi vario met koppeling varioring sito plus voor geluid en koppel onderin en mindere top ori carb ook voor optrek en zo rij je ook 45 en zo trok ik op de eerste 100 m zelfs een rs 250 er uit
|
|
|
Post by Timmeke18 on Jun 27, 2005 18:54:02 GMT 1
dit is mijn straatsetup ;D
70cc hebo alu polini speed control polini 2g polini big valve 4kleps doppler krukas mhr uitlaat mhr binnenrotor + cdi 19mm carbu mhr kelkje omega riem
goeie straat setup ze ;D
|
|
|
Post by Stoned on Jul 6, 2005 0:01:07 GMT 1
ik bazeer(de) mijn straat set-up zo ---> polini 70 giet met verbrede uitlaat poort malossi vario met koppeling varioring sito plus voor geluid en koppel onderin en mindere top ori carb ook voor optrek en zo rij je ook 45 en zo trok ik op de eerste 100 m zelfs een rs 250 er uit hmm daar rijd ge maar 45 mee? ik rij enkel met bidalot en varioring erin al 65 ma die setup ga ik ook ongeveer pakken...
|
|
|
Post by TJOEN*IT on Jul 6, 2005 11:23:08 GMT 1
hij bedoelt dat je die als je echt wilt op 50 kan begrenzen met extra varioring dan trekt uw brommer wel hard met die setup maar je gaat niet te snel, maar tis wel heel kut om te rije ivm overtoeren
|
|
|
Post by konijn on Oct 10, 2005 3:37:06 GMT 1
straatset-up:
standaard cilinder Yasuni R uitlaat originele krukas originele carbu of max een 17.5mm malossi vario 2G polini koppeling originele luchtfilter gasveringen! goeie straat banden (low temp rubber's) goeie remmen!
Dit vind ik een set-upje die goed is om op straat te komen.
|
|
JagRacer
Crew
Ach, je bent wild en je jongt wat!
|
Post by JagRacer on Nov 1, 2005 22:58:59 GMT 1
straatset-up: standaard cilinder Yasuni R uitlaat originele krukas originele carbu of max een 17.5mm malossi vario 2G polini koppeling originele luchtfilter gasveringen! goeie straat banden (low temp rubber's) goeie remmen! Dit vind ik een set-upje die goed is om op straat te komen. zet daar nog mss een pinasco bij en ik geef je helemaal gelijk...
|
|
|
Post by Robin on Nov 1, 2005 23:45:10 GMT 1
malossi 70cc giet Proma of ninja streetcup hebo sport krukas dellorto 19mm ( zou eigelijk beter een 17.5 nemen ) vl10 membraan ori luchtfilter polini speedcontrol polini 2G
da's dus mijne straatsetup
|
|
Balleke
Crew
http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=19768
|
Post by Balleke on Nov 2, 2005 0:18:50 GMT 1
alles std buite een zx chromé, das pas een straat setup
|
|
JagRacer
Crew
|
Post by JagRacer on Nov 2, 2005 0:38:49 GMT 1
alles std buite een zx chromé, das pas een straat setup hehe met de prop in de pijp hé bal... ;D zoals mijne nu gaat vind ik em goed genoeg om op straat te komen... lv TT hebo race filter gele malossi drukveer gele trekveertjes 4.3gr rollekes en een goeie afstelling en natuurlijk een pinasco is genoeg *voorlopig* ;D
|
|
Robbij
Crew
zoals azerty is er maar 1
|
Post by Robbij on Nov 2, 2005 10:39:03 GMT 1
alles std buite een zx chromé, das pas een straat setup Dat is pas een Streetracer Bal !!! ;D
|
|
Balleke
Crew
http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=19768
|
Post by Balleke on Nov 2, 2005 19:27:51 GMT 1
nja zkr da robbij
|
|
|
Post by TJOEN*IT on Nov 2, 2005 23:12:36 GMT 1
een 70cc gietje zou toch wel iederen mogen hebben zuh is echt zalig als ge die std. 50cc power gewoon zijt
|
|
|
Post by Stoned on Nov 3, 2005 19:38:54 GMT 1
ff een domme vraag ;D kunt ge met zo'n 70 cc half gas geve vanuit stilstand dan, want da is zo vaak dat er flikke voorbijkome als ge stilstaat en als ge dan vertrekt probeer ik altijd zo halfgas te vertrekke zodat da echt nie vooruit gaat da da nie opvalt he ma miss heeft zo'n 70 cc zoveel koppel dat da echt te fel opvalt nie? einde domme vraag
|
|
JagRacer
Crew
|
Post by JagRacer on Nov 3, 2005 20:34:21 GMT 1
ff een domme vraag ;D kunt ge met zo'n 70 cc half gas geve vanuit stilstand dan, want da is zo vaak dat er flikke voorbijkome als ge stilstaat en als ge dan vertrekt probeer ik altijd zo halfgas te vertrekke zodat da echt nie vooruit gaat da da nie opvalt he ma miss heeft zo'n 70 cc zoveel koppel dat da echt te fel opvalt nie? einde domme vraag als uw koppeling afgesteld is, gaat ge toch zoiezo veel toeren, dus veel lawaai gaan maken hé... dus opvallen zult ge altijd doen...
|
|
|
Post by Stoned on Nov 3, 2005 22:25:51 GMT 1
euhm een polini 70 cc maakt toch echt nie zoveel toeren en 70 cc maakt naart schijnt toch nie zoveel meer lawaai ma tgaat me nie zoveel om lawaai ma derom dat ge nie zo vertrekt met ne serieus optrek da ze da onmiddellijk doorhebben als ge met kelk rijd hebt ge zoiezo veel geluid dus daar kijke die nie zo echt naar volgens mij
|
|