|
Post by Apox on May 17, 2005 17:26:00 GMT 1
Stel dat je jouw brommer niet gestart krijgt! Hoe ga je tewerk, wat controleer je eerst en waar moet je volgens jou op letten?
Probeer eens een zo correct mogelijk antwoord te geven!
|
|
|
Post by Stoned on May 17, 2005 19:07:19 GMT 1
eerst kijke naar de benzine en olie dan hore wa geluid, als ge u cilinder vastpeert is da nie zo zanderig geluid ofzo ;D (wacht op de kenners om goed antwoord te geve ;D)
|
|
|
Post by vdc on May 17, 2005 20:54:57 GMT 1
De normale zaken nazien zoals: - kijken of er nog benzine in zit - kijken of de bougiedop tegoei erop zit - zien of hij vonkt - controleren of hij benzine krijgt - controleren op valse lucht - ...
|
|
|
Post by vdc on May 17, 2005 20:55:32 GMT 1
nog een; kijken of uwe kill switch erop zit ;D
|
|
|
Post by Thrillseeka on May 17, 2005 21:14:45 GMT 1
naf, bougiekop, vonkt, ...
|
|
|
Post by Apox on May 17, 2005 23:42:15 GMT 1
mja; kan nog beter hoor!
bijvoorbeeld als ik zoek achter iets;
-visuele controle: kijken of je op het eerste zicht niets ziet! -benzine en olie controleren. -Horen naar het lawaai dat ie maakt. -Als je de kick niet meer naar beneden krijgt enz; dan moet je al wat verder in de motor gaan controleren natuurlijk! -Kijken naar de bougie; vonkt die nog deftig? Na wat te proberen te starten met de choke, zien of de bougie nat genoeg is... -even wat rapid start gebruiken, natuurlijk geen volledige bus inspuiten en zoiets gebruiken om elke keer gestart te krijgen!
Dan moet je toch al wat een globaal zicht hebben van het probleem; dan kan je het gaan oplossen of verder zoeken natuurlijk
Als iemand er niet mee eens is..........
|
|
|
Post by goldspirit on Feb 25, 2006 14:53:29 GMT 1
AJT NIE OPGELOST KRIJGT, GA TEVOET NA DE WINKEL LOL rofl
|
|
|
Post by lawke on Apr 14, 2006 0:06:18 GMT 1
ik heb een probleem met mijn wallaroo ik heb alles me dan ook alles van mallossi liggen onder hem behalf de uitlaat da is een doppler als ik begin met gas te geven is er geen probleem maar als ik vertrokken ben en ik wil de gas iets meer opentrekken dan komen er gewoon vlammen uit de uitlaat en begint hij te stotteren en hoort ge heeeeel luide knallen uit de uitlaat en als ge dan u gas los laat en ge rijd beraf en ge trek u gas terug open dan hoort ge 2 a 3 knallen en dan bolt hij perfect tot hij aan de 135KM/ U komt en dan krijgt hij weer knallen uit de uitlaat wat is hier mis en wie kan mij helpen
|
|
|
Post by McJynx on Apr 14, 2006 0:32:47 GMT 1
laat u ontsteking ma es dringend nakijke.want toen wij de ontsteking van kameraad zn nitro aan afstelle waren krege we ook harde knallen enz,... na beetje verder gebeunt te hebbe was da weg.
|
|
|
Post by Snapdragon on Apr 14, 2006 13:23:00 GMT 1
ik heb een probleem met mijn wallaroo ik heb alles me dan ook alles van mallossi liggen onder hem behalf de uitlaat da is een doppler als ik begin met gas te geven is er geen probleem maar als ik vertrokken ben en ik wil de gas iets meer opentrekken dan komen er gewoon vlammen uit de uitlaat en begint hij te stotteren en hoort ge heeeeel luide knallen uit de uitlaat en als ge dan u gas los laat en ge rijd beraf en ge trek u gas terug open dan hoort ge 2 a 3 knallen en dan bolt hij perfect tot hij aan de 135KM/ U komt en dan krijgt hij weer knallen uit de uitlaat wat is hier mis en wie kan mij helpen 135 km/h? Dat moet ik toch wel eens zien....in ieder geval, probleem ligt bij je ontsteking. Steek eens een nieuwe bougie, en stel de ontsteking eens goed af (als het een rotor is), en anders de massa nakijken.
|
|