|
Post by MugenCivic on Nov 3, 2004 22:57:41 GMT 1
Yoo de manne, als broer van de aer0x zal ik mijn nitro van vroeger hier ook maar es posten ! Setup:Merk: MBK Type: Nitro Cilinder: Polini corsa 72cc Uitlaat: Hebo competitie Krukas: Top performance Carburateur: Dell'orto, dacht 21 Luchtfilter: Prop eruit Vario: Polini speed control Koppeling: Polini evo 2g Inlaatspruitstuk: Hebo Topsnelheid: 126 digitaal UiterlijkVW kever groen gespoten Gepolierde kikckstart Gepolierde uitlaat Vtt stuur Fiets computer Pinkers ingewerkt in achterlicht Verdonkert voorlicht Stickers Afstelling Voor Na
|
|
Salmonelli
Crew
? R.I.P ? Salmonelli's Boost
|
Post by Salmonelli on Nov 3, 2004 23:01:19 GMT 1
was een ferm nitro echt buis was ook goed gepolierd zo op foto te zien
greetz Tony Salmonelli
|
|
|
Post by Thrillseeka on Nov 3, 2004 23:05:12 GMT 1
gij kon uwe brommer beter onderhouden als aerox ;D
|
|
|
Post by aer0x on Nov 3, 2004 23:20:56 GMT 1
|
|
|
Post by Robin on Nov 4, 2004 23:33:03 GMT 1
Mooie nitro misschien de binnekant nog wit en dat zou nog mooier geweest zijn setup was ook mooi ;D
|
|
|
Post by Thrillseeka on Nov 8, 2004 14:45:56 GMT 1
hebt gij da zelf gespoten die kleur?
|
|
|
Post by aer0x on Nov 8, 2004 22:21:24 GMT 1
Ik geloof nie dat em da zelf had gedaan
|
|
|
Post by Stoned on Nov 9, 2004 17:07:06 GMT 1
zeg waart gij toevallig om 4 uur ongeveer (na school) met die brommer aan de maastrichter steenweg in hasselt? kheb de achter kant gezien van zo een nitro met exact dezelfde kleur
|
|
|
Post by aer0x on Nov 9, 2004 17:21:07 GMT 1
zeg waart gij toevallig om 4 uur ongeveer (na school) met die brommer aan de maastrichter steenweg in hasselt? kheb de achter kant gezien van zo een nitro met exact dezelfde kleur da was mugencivic zijne ouwe brommer, em eeft em al verkocht
|
|
JagRacer
Crew
Ach, je bent wild en je jongt wat!
|
Post by JagRacer on Nov 9, 2004 18:37:48 GMT 1
da was mugencivic zijne ouwe brommer, em eeft em al verkocht spijtig hé, da zou anders nog ideaal geweest zijn voor u hé, die is gewoon af!!
|
|
|
Post by Stoned on Nov 9, 2004 18:39:18 GMT 1
da was mugencivic zijne ouwe brommer, em eeft em al verkocht ja maar heeft hij die verkocht aan iemand van hasselt? alleszinds ik denk da ik die brommer pas heb gezien
|
|
|
Post by ollebol on Nov 16, 2004 9:10:22 GMT 1
|
|
|
Post by MugenCivic on Nov 17, 2004 17:36:50 GMT 1
De vorige eigenaar had die zelf gespoten, met spuitbussen. Er is wel heel veel lak gebruikt, hij blonk ook wel heel mooi. De delen wat nu zwart zijn waren eerst nog wit, ik heb ze zwart gespoten en stickers erop geplakt, het zwart was echt mooier dan het wit. En idd de scoot is verkocht aan een kerel die nu in het hasseltse woont, hij moet me trouwens nog 625 euro, dus als er iemand ooit deze scoot opmerkt, stamp die kerel gerust van zijn scoot af.
Grtz
|
|
|
Post by Stoned on Nov 17, 2004 19:01:48 GMT 1
De vorige eigenaar had die zelf gespoten, met spuitbussen. Er is wel heel veel lak gebruikt, hij blonk ook wel heel mooi. De delen wat nu zwart zijn waren eerst nog wit, ik heb ze zwart gespoten en stickers erop geplakt, het zwart was echt mooier dan het wit. En idd de scoot is verkocht aan een kerel die nu in het hasseltse woont, hij moet me trouwens nog 625 euro, dus als er iemand ooit deze scoot opmerkt, stamp die kerel gerust van zijn scoot af. Grtz de scooter is toch nog altijd groen he? dan heb ik die gezien
|
|
|
Post by MugenCivic on Nov 17, 2004 21:49:22 GMT 1
de scooter is toch nog altijd groen he? dan heb ik die gezien Ja, is nog altijd die kleur maar naar het schijnt volledig afgebroken. Ik weet niet waar hij nu woont, hij is verhuist enkele dagen nadat ik hem verkocht had..
|
|