Post by Thrillseeka on Feb 14, 2006 18:04:22 GMT 1
Aangezien er in België nog erg weinig sprint meetings zijn. Vind ik dat we een achterstand hebben op nederland, en dit zou niet mogen want België is zeker ook een meeting waardig.
Er waren tot nu toe 2 degelijke en bekende meetings in België, maar daar zullen we proberen verandering in te brengen, en zoals wij hier in België ook meeting-gek zijn, hebben we maar besloten om zelf ook een meeting te organiseren!
Na wat moeilijkheden met Stad Kortrijk heb ik eindelijk mijn aanvraag goedgekeurd gekregen (na 2 maanden). We zijn dus direct aan de slag gegaan met alles te bespreken hoe en wat we gaan doen. En met trots presenteer ik hier de flyer voor onze meeting:
Binnekort beschikbaar
Algemene informatie:
Plaats:
4 linden 3
8501 Heule
West-Vlaanderen
België
Datum:
23 Juli 2006
Entreeprijs:
Bezoekers: 5EURO
Per scooter: 8EURO
Verdere info in verband met de sprints:
Categoriën:
Algemene vereisten
Scooter 70
Scooter Special
Automaten 70
Voor technische en keurings gegevens meer info op de links! (binnenkort online)
En ook de mensen met een optische bink kunnen hier ook de strijd aangaan in een Custom Show. Natuurlijk zal er ook een testbank aanwezig zijn waar de persoon met de hoogste pk’s ook een plaatsje mag innemen op de tribune!
Er is op het terein reeds een Bar/café aanwezig maar je alle drinks kunt halen, een hamburgertent is natuurlijk een must maar die moet ik momenteel nog regelen.
Dagprogramma:
Beschikbaar na vergadering op 08/02/06
Routebeschrijvingen: (binnenkort online)
Komende uit richting Antwerpen
Komende uit richting ...
Komende uit richting ...
Voor meer info: www.meeting.dforce.be
Er waren tot nu toe 2 degelijke en bekende meetings in België, maar daar zullen we proberen verandering in te brengen, en zoals wij hier in België ook meeting-gek zijn, hebben we maar besloten om zelf ook een meeting te organiseren!
Na wat moeilijkheden met Stad Kortrijk heb ik eindelijk mijn aanvraag goedgekeurd gekregen (na 2 maanden). We zijn dus direct aan de slag gegaan met alles te bespreken hoe en wat we gaan doen. En met trots presenteer ik hier de flyer voor onze meeting:
Binnekort beschikbaar
Algemene informatie:
Plaats:
4 linden 3
8501 Heule
West-Vlaanderen
België
Datum:
23 Juli 2006
Entreeprijs:
Bezoekers: 5EURO
Per scooter: 8EURO
Verdere info in verband met de sprints:
Categoriën:
Algemene vereisten
Scooter 70
Scooter Special
Automaten 70
Voor technische en keurings gegevens meer info op de links! (binnenkort online)
En ook de mensen met een optische bink kunnen hier ook de strijd aangaan in een Custom Show. Natuurlijk zal er ook een testbank aanwezig zijn waar de persoon met de hoogste pk’s ook een plaatsje mag innemen op de tribune!
Er is op het terein reeds een Bar/café aanwezig maar je alle drinks kunt halen, een hamburgertent is natuurlijk een must maar die moet ik momenteel nog regelen.
Dagprogramma:
Beschikbaar na vergadering op 08/02/06
Routebeschrijvingen: (binnenkort online)
Komende uit richting Antwerpen
Komende uit richting ...
Komende uit richting ...
Voor meer info: www.meeting.dforce.be