|
Post by Thrillseeka on Jan 9, 2005 19:06:18 GMT 1
ja e pak volk ma een stoeme meeting ... der werd bekans nie gesprint :s
|
|
|
Post by Stoned on Jan 9, 2005 19:29:05 GMT 1
heeft vdc tege snapdragon gesprint?
|
|
|
Post by Thrillseeka on Jan 9, 2005 19:29:38 GMT 1
en vooral spijtig da spirit's zene brommer omver gereden werd door een quad en voor dieter ook, als dieje nie betaalt laat ons iets weten k
|
|
Salmonelli
Crew
? R.I.P ? Salmonelli's Boost
|
Post by Salmonelli on Jan 9, 2005 19:42:34 GMT 1
er was veel volk en ook ter wel die fel gingen ma twas geen mooi meeting vondt ik en ja spijtig da de flikken er waren,en sorry ma daar waren wel echte kibo's bij ze combi stond langs de baan ge zag ze van ver staan en toch rijen ze nog op de combi af en doet die flik tegen van aan de kant gaan en dan stoppen die kibo's nog terwijl de ban 7meter breed is ofzo,vlieg toch gewoon langs die smruf door he wa gaat die doen,hoho ze LOEMP ZEN ZE TOCH ZE
|
|
|
Post by °°spirit°° on Jan 9, 2005 19:49:21 GMT 1
Meeting was gewoon dik klote men ganse booster verkloot door die klootzak bij zen quad en dieter zen boost ook nog eens kapot k hoop da we m vinde
wie iets weet van die gast laat me zo snel mogelijk weten ok Thx
Ciao
|
|
|
Post by Thrillseeka on Jan 9, 2005 19:55:04 GMT 1
ja kwil da ook wel weten die woont ergens rond wellen, mja weet ge al iet meer?
|
|
|
Post by °°spirit°° on Jan 9, 2005 20:07:00 GMT 1
nee ma die niels ging me bellen die weet iemand die em kent dan ga ik zorgen da ik en dieter ons geld hebben en dan zullen we een een meeting met em thuis doen als ge me snapt
|
|
|
Post by Thrillseeka on Jan 9, 2005 20:08:47 GMT 1
yup yup ja snap keep us updated
|
|
|
Post by °°spirit°° on Jan 9, 2005 20:10:47 GMT 1
jaja morgen zal ik een s pics posten
|
|
|
Post by Timmeke18 on Jan 9, 2005 21:08:57 GMT 1
|
|
|
Post by Timmeke18 on Jan 9, 2005 21:14:19 GMT 1
en trouwens van die quad die ene kende die ma die durft dat gewoon niet te zeggen. want iets daarvoor hoorde ik die die nog zijne naam roepen naar die jong op de quad.
|
|
|
Post by TJOEN*IT on Jan 9, 2005 21:43:54 GMT 1
kdenk da meeting wel chic was geworde as die kuttekoppe nie ware gekome ;D met al die bommekes die ter ware welke vonde jullie het chicste? dus beste mengeling tuss prestaties en looks ik toch wel jo zijn lc rocket ;D
|
|
tenky
Crew
o.O
|
Post by tenky on Jan 9, 2005 21:53:10 GMT 1
ik die paarse spirit,echt een bom man amai ;D nee ik vondt jo zen lc next en thierry zen zip et sjiekst en de plaats waar ze beetje sprinte enzo was echt wel slecht,brommer kon ge lekker in de modder zette en die weg van zo stoffferig en vuil,en dan nog zo klein
|
|
|
Post by Stoned on Jan 9, 2005 22:03:02 GMT 1
ja spirit zorg dat ge dieje vind he, heel cid komt wel effe mee checke
|
|
|
Post by vdc on Jan 9, 2005 22:52:51 GMT 1
heeft vdc tege snapdragon gesprint? Spijtig genoeg nie... Snapdragon was niet aanwezig Er was wel een schone opkomst, veel snelle brommers gezien, ma de organisatie trok op geen klote, iedereen roekeloos rond aant rijden zonder helm... Bij jelle zat daar ook iedereen maar rond te rijden enz, geen wonder da er zo vlug bezoek kwam van onze blauwe "vrienden"
|
|