|
Post by Thrillseeka on Jan 10, 2005 14:45:07 GMT 1
ja jo zene brommer was het sjiekste, vdc heb ge eigenlijk gespint tegen dieje rocket?
|
|
Davy
CID NOOB
|
Post by Davy on Jan 10, 2005 17:18:48 GMT 1
[glow=red,2,300]color=Red]spirit ik hoop da ge die smeerlap vind en ge laat maar iets weten dan zal ik meekomen om hem te laten voelen hoe da voelt als ge iets afbreekt van een ander [/glow][/color]
|
|
|
Post by Robin on Jan 10, 2005 18:33:43 GMT 1
as et ietske beter was georganiseert dan ware der geen fliken iedereen was rond aant pere op de baan i.p.v. sprintbaan enzo geen wonder eh
|
|
|
Post by vdc on Jan 10, 2005 19:31:08 GMT 1
ja jo zene brommer was het sjiekste, vdc heb ge eigenlijk gespint tegen dieje rocket? Nope, heb tegen niemand kunnen sprinten Ik stond klaar om tegen pirs te sprinten tot ze "flikkeeeeuuuhh" riepen
|
|
|
Post by TJOEN*IT on Jan 10, 2005 20:37:09 GMT 1
jep em stond daar schoon klaar en toen da ze flikkeuh roepten vdc heel teleurgesteld ;D en ik ent lache ;D
|
|
|
Post by °°spirit°° on Jan 10, 2005 20:42:33 GMT 1
Ellow
iemand die me naam of adres van die quad kan geven krijgt 25€ van me ok
moet die echt vinde
ThX
CiAo
|
|
|
Post by °°spirit°° on Jan 10, 2005 21:12:15 GMT 1
wanneer komen hier pics zet aub alle fotos vooral als die stomme quad erop staat
of als iemand zen nummerplaat weet ofzo
ThX
|
|
ICEke
CID Full Time Poster
|
Post by ICEke on Jan 11, 2005 21:09:01 GMT 1
Even hier s men gedacht komen zeggen over onze meeting. Om te beginnen der waren in totaal 93 scootjes. Bedankt aan iedereen die is gekomen. Die quad daar konde wij nix aan doen, die kwam aan aan de frituur en vroeg wa de plannen waren en di wou meegaan... Hadde we ni moge toelate mja, di vinde wel, da beloof k u... Dan... Iedreen dacht da di baan in de velden, da da de sprint baan was, da was dus NIET. Da was enkel om by elkaar te komen, foto's te nemen, wachten tot iedreen er was en dan door te gaan naar america... Toen flikke nja... Zal wel één van de fietsers fzo geweest zen... Hadde geen rollen by.. Toen zijn de slimme richting america gevlucht.. Daar ging het in het begin goe, maar na een half uur was da daar een chaos van jewelste... En dan daar nog eens even over... Ik heb meer as 20 keer tege mensen gezegd van ry op uw gemak, doe uw helm op, hier ni ryde, .... En dan krygde as antwoord da ge moet afbolle of da ge slaag gaat kryge as ge ni weggaat, .... Ook plezant as crew, we doen zoveel ons best om een meeting te organisere, en dan worde we zo behandeld. Als ik na een meeting van CID of BKV of (vroeger) XS ging, en ze stelden regels op, dan volg k deze na en lach ni de crew van di club uit... En ze moete ni afkome van daar wisten we nix van... Acuity bestaat nu al meer as 1.5jaar en der s al na elke meeting geweest da der gezegd werd da der gevaarlijk was en heel di shit, ... Mja, as ze ni wille lusitere dan kryge we toestanden zoals de zondag... Acuity gaat voor een tyd geen meetings meer geven tot het legaal kan gebeuren want we voelen de hete adem van de smurfen in onze nek... Bedankt aan alle aanwezige, kheb enkele van dit forum gemeet, fyn jullie s int echt te zien... Tot op jullie volgende meeting zeker!
|
|
JagRacer
Crew
Ach, je bent wild en je jongt wat!
|
Post by JagRacer on Jan 11, 2005 21:09:38 GMT 1
khoop ook da ge em vindt!!! niks laffer dan eerst zitte stoefen en dan gaan vluchten...
|
|
|
Post by den_droge on Jan 11, 2005 21:32:15 GMT 1
|
|
ICEke
CID Full Time Poster
|
Post by ICEke on Jan 12, 2005 18:26:26 GMT 1
Ik ben as enige derna gaan kyke omdak een geluid van een quad hoorde... niemand anders heeft een poging gedaan om di het moment zelf te zoeke...
wat ik zeer raar vind omdat nu acuity half word afgebroke omdat wy nix hebbe gedaan, terwijl ik de enige was di was gaan zien...
|
|
|
Post by Thrillseeka on Jan 13, 2005 13:03:59 GMT 1
jama kennyd en salmonelli en nog een deel waren ook gaan kijken maar toch fijn van u!
|
|
|
Post by Stoned on Jan 13, 2005 16:44:30 GMT 1
spirit al iets te wete gekome?? wie is die andere die zen brommer ook kapot is?? hierbij kunne we het wel nie late he
|
|
JagRacer
Crew
Ach, je bent wild en je jongt wat!
|
Post by JagRacer on Jan 14, 2005 19:56:28 GMT 1
spirit al iets te wete gekome?? wie is die andere die zen brommer ook kapot is?? hierbij kunne we het wel nie late he die andere was dieter, kijk bij members anders en ghost zenne brommer is naart schijnt ook de grond op gegaan ofwa? ma zonder al te veel schade dan en naart schijnt weten ze al wie het is, hij woont in haren.
|
|
|
Post by °°spirit°° on Jan 16, 2005 16:52:14 GMT 1
|
|