|
Post by McJynx on Oct 4, 2005 22:34:14 GMT 1
ik had dus vorige week een email gestuurd naar een spuitbedrijf voor vanalles te laten camelion spuiten en chromeren. nu kreeg ik dus prijslijst trug enz.kwam op rond de 1500 € uit. nu stuurde di meneer me vandaag een nieuwe email. hij vroeg of ik een iets wat speciale scoot had en of ik bij een soort van clubje was.hij zocht namelijk een demo scooter. nu wat wil demo scooter zeggen volges hem : dat mijn scooter op paint shows komt te staan.als er opendeurdag is bij hem dat hij er komt te staan enz,... allemaal goed en wel nu kon ik dus kiezen tussen acuity,cid-tuning en bkv. ja natuurlijk bkv viel al weg.en het is nu dus cid-tuning geworden.dus wss zal er reclame bij mijn scoot gehangen worden van cid-tuning als hij op shows staat. zowel meeting ook enz.ik krijg folders,stickers en een grote vlag voor als ik shows ga doen met mijn scoot. de camelion kleur wille nze proberen een van rood naar goud effect maar in totaal 7 kleuren plus een top hoogglans laag. hopelijk kunt ge nog n beetje aan mn gezaag uit. ma dit is dus wel een grote cadeau voor cid eig e.
|
|
|
Post by Thrillseeka on Oct 4, 2005 22:48:42 GMT 1
Ge hebt weeral chance ;D , idd zal mooie reclame zijn voor CID!!! ben benieuwd naar het resultaat
|
|
|
Post by McJynx on Oct 4, 2005 23:51:39 GMT 1
maja nu moet ik nog 1 ding hopen en da is da di man zijn broer toestemd. want da zijn 2 broers di di firma hebben. dus allemaal duimen voor mij en voor CID zou k zegge e
|
|
|
Post by aer0x on Oct 5, 2005 9:29:45 GMT 1
Nice McJynx ! En de goei keus da ge voor CID hebt gekozen Ben ook benieuwd naar het resultaat..
|
|
|
Post by McJynx on Oct 5, 2005 11:08:10 GMT 1
Die man wil afspreken voor alles zo wa te kunnen bespreken enz. nu nog ne datum zoeke da ik vrij ben want tis nogal druk laatste tijd.
|
|
|
Post by Freutboer on Oct 5, 2005 14:24:13 GMT 1
is em nu al gespote?? anders FOTOKUHS
|
|
|
Post by Stoned on Oct 5, 2005 17:56:17 GMT 1
wss nie de kappe zijn nog nie helemaal af ma echt bom joh jynx
|
|
|
Post by Grijze sporter on Oct 5, 2005 21:19:10 GMT 1
fijn ;D héél fijn ;D
|
|
|
Post by McJynx on Oct 5, 2005 22:01:42 GMT 1
ja de meneer heeft vandaag nog niets laten weten.hoop ni da da n slecht teken is. kijk er zoo naar uit e. en neh kappen zijn ni gespoten.ben net begonne met voorkap plamuren ma shhht das off topic!! da hoort in n andere topic e
|
|
|
Post by den_droge on Oct 7, 2005 12:13:12 GMT 1
yu zeg kunde me de site is geven alles wat wit is zou ik kameleon wit laten spuite waar zitten die mense ?? wees geust ze gaan me nie sponseren ze ;D droge;D
|
|
|
Post by McJynx on Oct 8, 2005 20:54:05 GMT 1
www.septho.bede baas van daar zei dat het dus in orde komt maar t is een heel drukke week dus hij heeft niet veel tijd maar als hij tijd kan vrijmaken gaat hij me n dag op voorrand email sturen om af te spreken.
|
|
|
Post by den_droge on Oct 11, 2005 19:45:45 GMT 1
das echt iets waar dak mn hoed (pet ha ) voor af doe gewoon gesponserd das zo iet wa de meeste onder ons wel wille ma good luck allensins en merci é ;D droge ;D
|
|
|
Post by McJynx on Oct 11, 2005 22:19:00 GMT 1
de baas heeft email gestuurd hij ging morgen als hij tijd had overleggen met zijn broer wanneer hij het kon regelen enz om af te spreken.
|
|
Balleke
Crew
http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=19768
|
Post by Balleke on Oct 26, 2005 20:37:23 GMT 1
laat wete wnnr het gaat gebeure he gaat af zijn
|
|
|
Post by Timmeke18 on Oct 26, 2005 22:43:33 GMT 1
hoe zit het hiet nu eigenlijk ? als iets meer gehoort ?
|
|