|
Post by Thrillseeka on Sept 26, 2006 17:23:48 GMT 1
dat is minder
|
|
|
Post by Freutboer on Sept 26, 2006 18:55:20 GMT 1
das wel kl*te ze. hoop scoot te fixen is
|
|
Merty
CID Full Time Poster
|
Post by Merty on Sept 26, 2006 19:02:28 GMT 1
Is moeilijk om zo uit te legge..Ma was ni in fout..Dusja..Brommer is ook maar 9 maanden oud en gaat wrss per total verklaard worden..Enja..Mense die de weg in heers ewa kenne.. Tis gebeurd ter hoogt van de kranten en fruit-en groentenwinkel..Der stond ne kamion geparkeerd op de pechstrooke en ook gedeeltelijk op et fietspad(die was een gazette gaan hale in de krantewinkel)..Ik reed deraan voorbij en opeens zag ik den auto die de parking van de krantewinkel wou oprijden..toen was et te laat en kon ik nimeer remmen en reed ik er frontaal aan op..Hoop da ge nu iets meer weet van hoe et gebeurd is enzo.. Heb ook een paar foto's van wa der over is vn de brommer.. Kapotte voorkap + voorspatbord: Kapotte voorkap: Kapot voorspatbord: Kapotte zijdelinges voorkap Kapotte pinker Kapotte voorkap gezien langs de bestuurderskant: Da ist dan ewa.. Peace en Grtzz
|
|
Merty
CID Full Time Poster
|
Post by Merty on Sept 26, 2006 19:06:36 GMT 1
Als we geld trg hebbe vn de verzekering gaan we wrss bij Bourguignon dezelfde brommer trg hale..Ma dan wel ne kompleet nieuwe trg..En dn wrss et nieuw model..Bij 2 kleure..en mss ook al ingewerkt pinker ofzo Grtzz
|
|
|
Post by TJOEN*IT on Sept 26, 2006 19:17:34 GMT 1
|
|
Merty
CID Full Time Poster
|
Post by Merty on Sept 26, 2006 19:27:35 GMT 1
nee..ik ben ferm content vn men 4t kymco..en wil dus ook gene andere Grtzz
|
|
redbullerke
CID Full Time Poster
tuning 4 life
|
Post by redbullerke on Sept 26, 2006 19:38:38 GMT 1
trouwe scooter lover
|
|
|
Post by Freutboer on Sept 26, 2006 21:01:16 GMT 1
zo hoort het:d
|
|
|
Post by Grijze sporter on Sept 26, 2006 22:22:06 GMT 1
alexander gij zijt nie gemaakt voor brommers denk ik u vorige brommer was ook maar een accident brommerke
|
|
Merty
CID Full Time Poster
|
Post by Merty on Sept 27, 2006 19:30:40 GMT 1
alexander gij zijt nie gemaakt voor brommers denk ik u vorige brommer was ook maar een accident brommerke ja jan..da begin ik te denke zer Maja..ne goeie duits krijgde zo gemakkelijk ni kapot eh Haha..lol Grtzz
|
|
Merty
CID Full Time Poster
|
Post by Merty on Sept 28, 2006 11:49:06 GMT 1
hier is 1 van de twee artikels uit de krant.. Ge ziet dus..ik ben bekend Grtzz
|
|
|
Post by Stoned on Sept 28, 2006 19:17:50 GMT 1
haha keihard
|
|
Merty
CID Full Time Poster
|
Post by Merty on Oct 4, 2006 16:07:49 GMT 1
Ben de zaterdag bij Bourguignon geweest en die zei dat er voor 1100 euro schade aan de brommer is..Gisteren was die vent van de expertise bij bourguignon en nu ga ik dan morge namiddag(want heb geen les in de namiddag)eens vrage wa die dervan gezegd heeft.. Merty himself Grtzz
|
|
Merty
CID Full Time Poster
|
Post by Merty on Oct 21, 2006 9:57:03 GMT 1
Ik ben donderdag namiddag bij Bourguignon geweest om nieuwe brommer te bestelle..Heb de man ewa tijd gegeve en gezegd da et goed is al ik de brommer volgende week vrijdag heb Want ja..Voorlopig rijdt ik tg ng rond bij de spirit van men lief.. Ma die wordt binnekort gespote (normaal morge of zaterdag ) en dan wil ze zelf trg beginne te rijde want ze moet woensdag ook gaan voor praktijk En ahja..De nieuwe brommer is terug een Agility..Nu wel in 2 kleuren..Meer info volgt als ik heb..En anders vraagt ge toch maar .. Merty himself Peace en Grtzz
|
|
Merty
CID Full Time Poster
|
Post by Merty on Oct 25, 2006 19:16:06 GMT 1
Nog 2 daghen en dazn kan ik normaal terug rondrijden Ik hoop dus da bourguignon men nieuwe brommer tegen dan klaar heeft gemaakt..Ik kan echt nimeer wachten tot ik trg op men brommer kan zitten.. Peace mensen
|
|