|
Post by vdc on Feb 15, 2005 17:33:29 GMT 1
Geen slecht idee De cid club case
|
|
|
Post by Stoned on Feb 15, 2005 17:54:22 GMT 1
ik kan u eventueel een hele oude case geven
|
|
JagRacer
Crew
Ach, je bent wild en je jongt wat!
|
Post by JagRacer on Feb 16, 2005 16:16:12 GMT 1
ahzo, wilt ge mij weer laten watertanden... ;D ja ik zou da wel willen doen, maar hoe gaan we da financieren en wat is het nut eigenlijk?
|
|
|
Post by Stoned on Feb 16, 2005 16:59:25 GMT 1
kost veel te veel voor cid denk ik nut ... euhm cool en reclame
|
|
JagRacer
Crew
|
Post by JagRacer on Feb 16, 2005 20:35:35 GMT 1
idd, kwil ma zegge, zo'n case maken is nie zo duur en nie moeilijk hé, ma er moet natuurlijk ook iet in die case steken hé en da wa der in steekt moet ook gekoeld enal worden, en tis da wa wel wa geld kost... en een case maken zonder zoiet erin is ook niks hé dast zelfde als wanneer mcjinx zen scoot af heeft ma da er geen motorblok onder steekt dus da heeft geen nut...
|
|
|
Post by vdc on Feb 16, 2005 22:59:29 GMT 1
lol
|
|
Saxke
CID Full Time Poster
|
Post by Saxke on Feb 20, 2005 13:03:35 GMT 1
ik heb een getunede case ;D alleen hebk em gewoon zo gekocht en aan de binnekant ziet ge meer drade dan iets anders ;D
|
|
JagRacer
Crew
|
Post by JagRacer on Feb 20, 2005 15:01:56 GMT 1
ik heb een getunede case ;D alleen hebk em gewoon zo gekocht en aan de binnekant ziet ge meer drade dan iets anders ;D ja das het grootste probleem meestal bij casemodden, die kabels moet ge kunne wegwerken hé... drm da er nu idd ronde IDE kabels bestaan ipv die platte brede... maja dan nog...
|
|
|
Post by Robin on Feb 20, 2005 15:21:40 GMT 1
tzijn vooral u stroom kabels, dus die met zen 12 pinne en 4 pinne, die zitte soms int midde, of langs de processor enzo, dan ist moeilijk om ze weg te krijge
|
|
JagRacer
Crew
|
Post by JagRacer on Feb 20, 2005 15:59:34 GMT 1
die bekabeling werwerken is meestal al een casemodding op zichzelf ;D ma voor sommige projecten ist wel schoon soms hé kijk maar naar hl2 case
|
|
tenky
Crew
o.O
|
Post by tenky on Mar 6, 2005 1:22:19 GMT 1
hier zou ik ook wille bij beginne ma tis ni echt simpel denk ik alle de case spuite ofzo en da uitfreze da zal wel gaan ma dan,al die kabels enzo mooi wegwerke moet moeilijk zijn volges mij maja,nu volop informatie leze op sites enzo en dan over een maand of 2-3 er hopelijk aan beginne
|
|
Saxke
CID Full Time Poster
|
Post by Saxke on Mar 6, 2005 12:05:33 GMT 1
ik begin volgende week aan een case, ik zal updates laten zien, wordt volledig bewerkt met polyester, komt waterkoeling in, nieuw moederbord, processor, ram,hd edg
|
|
tenky
Crew
o.O
|
Post by tenky on Mar 7, 2005 0:13:05 GMT 1
ik ga zo rap mogelijk ram geheuge andere harde schijf en videokaart kope en dan denk ik vanbinne met traanplaat enzo,mooie window uitfreze en de bekabeling probere mooi weg te stoppe en een fan of 2 erbij,ook nog andere voeding natuurlijk,niet te speciaal dus
|
|
|
Post by Stoned on Mar 7, 2005 16:44:10 GMT 1
ik ben voor het optische te lui ma ik wil al lang ram bijkopen.. en grafische kaart ook ma scooter gaat nu voor
|
|
|
Post by Apox on Mar 8, 2005 0:52:14 GMT 1
mja,
hier kom ik ook weer eens tussenzitten....
Alles wat ik in men handen krijg, wordt bijgewerkt... Binnekort ga ik nog mijn tandenborstel stroomlijnen....!
Maar goed. Casemodding kan mij eigenlijk geen bal meer schelen. Zoals een scoot. Uiterlijk trek ik me niets van aan!
Ik heb thuis een klein servernetwerkje opgestart in men kamer. Server is volledig weggestoken achter geluidsisolatie, dus modding heeft hier geen toepassing! Zijn functie is internet delen, meerdere grote HD's en dat is het zowat, wat die moet doen...
Men gewone pc, uitgerust met waterkoeling. Zelfgemaakt ding. En koelt wel mooi. heb ik weer wat kunnen overclocken... Maar binnekort komt er een diepvriezer systeem in, gaat de HD, ram, moederbord, cpu en videokaart lc gekoeld zijn... Dan zal ik hem wel nog een deel hoger krijgen. Ga ik wel men moederbord wat moeten opsolderen, kan het anders niet meer aan...
Dan heb ik er nog 1 gewone pc staan; maar die staat daar gewoon te staan...
Dan heb ik nog 2 apple laptop'jes gekocht. een zwarte 15" G3 powerbook en een grijze 12" G4 powerbook 1gig
Dit zijn pas leuke dingen! Gaan zo snel als het licht en sinds spelletjes mij toch geen bal intereseren, komt dat goed uit!
Voor die zaken in netwerk te krijgen met een windows server... Wow, daar heb ik mogen op zoeken!
Onlangs nog een laserprinter gekocht...
Dus ik ben wel mooi gesteld!
Spijtig genoeg hou ik me niet meer zoveel met computers bezig; dus men materiaal begint wat 'out of date' te zijn. Maar sinds ik er toch relatief weinig voorzit, kan dat geen kwaad!
Apox
|
|