|
Post by ruffriderke on Jul 4, 2006 10:03:18 GMT 1
Eyla mensen, ik ben dus Yves, 15jaar en 9 maanden in september magk men rijbewijs gaan afhalen bij de gemeente maar kben al bezig om mijn scooter te tunen, vanbinnen en vanbuiten. Van uiterlijk heb ik: BCD onderkap BCD spotjes Carbonlook sportstuur Verhoogblokje Polierde carter Ben nu bezig met het afstellen, wat nog niet zo goed lukt, hopelijk binnekort wat nieuwe stukken aankopen als er trug geld is ntrlijk 70cc Athena racing. Gianelli shot 17.5mm carburator DR kelk Wat ik nog in de toekomst ga doen: Laten spuiten ( welke kleur weet ik nog niet) Wit zadel 12" rocket velgen Doppler racekrukas 2g Polini Hebo vario die gekke gast hierboven is robby ook gekend als Bobz ( met zen aerox ).
|
|
|
Post by Stoned on Jul 4, 2006 10:49:27 GMT 1
ziet er al goed uit en wordt precies nog beter
|
|
|
Post by ruffriderke on Jul 4, 2006 11:32:41 GMT 1
Als ik iets nieuws heb, zijn jullie de eerste die het weten. via deze perso dan he.
|
|
|
Post by Thrillseeka on Jul 4, 2006 12:26:25 GMT 1
Dat hoor ik graag Je hebt al zeker geen slechte uitlaat, Ben benieuwd als deze af gaat zijn, Mss zie we je scoot op een van onze meetings
|
|
|
Post by TJOEN*IT on Jul 4, 2006 13:26:08 GMT 1
Al goed begonnen Geef hem maar een lekker kleurtje zal hem goed doen
|
|
|
Post by Grijze sporter on Jul 4, 2006 16:33:45 GMT 1
nice
|
|
|
Post by ruffriderke on Jul 4, 2006 18:38:11 GMT 1
Dat hoor ik graag Je hebt al zeker geen slechte uitlaat, Ben benieuwd als deze af gaat zijn, Mss zie we je scoot op een van onze meetings Ben al zeker op acuity meeting aanwezig, en op een van jullie meetings, weet ik niet, wnr is er een volgende meeting?
|
|
|
Post by Freutboer on Jul 5, 2006 17:19:25 GMT 1
wete we niet maar binnekort is er abc en brommer ziet er al mooi uit een ander kleurke gelijkt ge zegt zal het nog feller make. en as ik naar de toekomst kijk van u setup'ke, een heeeeel mooi begin
|
|
|
Post by ruffriderke on Jul 5, 2006 17:20:54 GMT 1
Goeie, op acuity zegge nze er ni veel van wa, mjah moeten zij wete he
|
|
CrazyInsane
Crew
TUNING IS LIKE MONEY, SOME FRITTER IT AL AWAY, SOME INVEST WISELY.
|
Post by CrazyInsane on Jul 5, 2006 19:44:34 GMT 1
is als nice maar is nog werk he dus keep on tuning
|
|
|
Post by ruffriderke on Jul 5, 2006 19:58:13 GMT 1
Jup, ma jullie zeggen wa ge der van vind, doen zij de moite ni voor
|
|
|
Post by Stoned on Jul 5, 2006 22:25:44 GMT 1
Jup, ma jullie zeggen wa ge der van vind, doen zij de moite ni voor daarom zijn wij beter
|
|
|
Post by Thrillseeka on Jul 5, 2006 22:27:08 GMT 1
Idd we own
|
|
|
Post by ruffriderke on Jul 9, 2006 18:08:16 GMT 1
Ben vanplan om morgen hobby shop voor spuitbussen te gaan kopen, de kappen zijn bijna allemaal geschuurd Kan iemand mij vertellen hoe ik het best begin nu? iemand die ik ken begon eerst met spuitplamuur en ging daarna met de kleur die hij wou erover en daarna met vernis. is dit goed of hoe kan het beste resultaat bekomen ( zonder dat ik nr een professionele painter moet ntrlijk )?
|
|
|
Post by Thrillseeka on Jul 9, 2006 18:49:53 GMT 1
Zorg dat alle kappen stofvrij zijn, zorg voor aan afgesloten (temelijke warme) plek, dan begin je met grondlaag over heel je kappen endan ga je over tot de kleur.. zorf dat je kleur mooi dik gespoten is, endan vernis.. goed veel vernis gebruiken voor een gladde en blinkende look
|
|