|
Post by Stoned on Aug 25, 2005 9:42:35 GMT 1
idd nice
|
|
|
Post by raymond307wrc on Aug 30, 2005 21:13:47 GMT 1
Voorlopig even geen updates van mijn kant uit :cry:
op meeting Heerlen is er een crash gebeurt met een Twins Zip, die de hekken in vloog. Helaas voor mij stond mijn scoot achter het hek waar het Zipje van Erwin (rijder Zip) invloog.
gevolg; Hek valt om tegen mijn scooter, mijn scooter valt op de grond.
daardoor hebik vrij veel schade, die k op niemand kan verhalen...
Gevolg; ik zal zelf hard moeten werken om mijn schade op te knappen...
of ik dit doe weet ik nog niet... mss gaat de scoot de verkoop gewoon in hoe die nu is al vind ik dat zeer spijtig :cry:
|
|
|
Post by Thrillseeka on Aug 30, 2005 21:18:21 GMT 1
Oooo zoveel shcade was er toch nie ik had niks gezien aan em alleen de remhendels, is er dan zoveel schade?
|
|
|
Post by Grijze sporter on Aug 30, 2005 21:33:57 GMT 1
maj gij nie verkope gek spuit die dan terug op als zoveel schade is, en barstjes zijn ook te make houd die maar schoon
|
|
|
Post by Apox on Aug 30, 2005 22:11:32 GMT 1
geef eens een volledig lijstje met wat er aan scheelt; niet enkel de schade die daar veroorzaakt is... sinds ik toch wat spulletjes heb liggen voor SF waar ik niks mee ben.
|
|
|
Post by raymond307wrc on Aug 31, 2005 9:59:06 GMT 1
nah, k had geen enkel krasje erop zitte voordak naar Heerlen ging zo zuinig benk wel op de scoot k heb 2 kapkes nu opnieuw besteld... de rest valt nie zo erg op... dit zal dus ook wel de hint voor jullie zijn dak de scoot houd en "opknap". Als jij nog een voorkap zou hebben van een sf2 die niet te duur is mag jij me natuurlijk wel waarschuwen (polyesteren) k wil ook even iedreen bedanken die zij dak m'ne scooter nie mocht verkopen... k zat op da moment ff in une dip, want de scooter is mijn alles. Ik kreeg alleen maar reactie's van booh ik zou de scoot nie wegdoen en dit en dat... op 1 jongen na (iemand hier uit de buurt) die mij n bod had gedaan van € 2400,- voor de scooter... nja mannen!! allemaal bedankt!! en you'll here from me
|
|
|
Post by Stoned on Aug 31, 2005 11:12:29 GMT 1
natuurlijk die kerel wou zo'n bomme scoot hebbe goed da ge hem gehoude hebt, als het trug af is zult ge wel zien dat ge het goede hebt gedaan
|
|
|
Post by raymond307wrc on Aug 31, 2005 11:29:08 GMT 1
|
|
|
Post by Stoned on Aug 31, 2005 13:50:47 GMT 1
vette plaats voor foto's echt shieke scoot
|
|
|
Post by Thrillseeka on Aug 31, 2005 16:58:20 GMT 1
Ja mooie plek
|
|
|
Post by raymond307wrc on Aug 31, 2005 17:32:33 GMT 1
thnx is in grotten gedaan nabij Maastricht
|
|
|
Post by Stoned on Aug 31, 2005 19:18:04 GMT 1
zeg euhm gij zijt toch van scootxtreme.nl, er komt nogal wat TE veel info op u site, ik ga effe zoeke wat ge eraan kunt doen maar zo moogt ge het niet laten (volgens mij toch)
ge moet het paswoord van uw mysql connectie goed zette hoor ik juist van ene
|
|
|
Post by raymond307wrc on Sept 1, 2005 10:45:04 GMT 1
zeg euhm gij zijt toch van scootxtreme.nl, er komt nogal wat TE veel info op u site, ik ga effe zoeke wat ge eraan kunt doen maar zo moogt ge het niet laten (volgens mij toch) ge moet het paswoord van uw mysql connectie goed zette hoor ik juist van ene Thnx ;D k zal t zsm doorgeven ;)k maak de site zelf namelijk niet maar ben er gewoon actief op en zit daar in het promoteam nja hartelijk dank nogmaals
|
|
|
Post by Grijze sporter on Sept 1, 2005 21:49:57 GMT 1
goed zo da ge u brommer houd khad da verkope bijna uit u kop kome rammele ;D gij maakt wel altijd bom foto's
|
|
|
Post by raymond307wrc on Sept 2, 2005 5:31:33 GMT 1
hehe thnx
|
|