rooz
CID NOOB
|
Post by rooz on Oct 13, 2005 16:22:56 GMT 1
Ik heb nu een Sonic LC met volgende setup :
-MHR 50 -Yasuni C16 -Dellorto 19mm
De rest nog origineel. Ik ben nu aan het sparen voor meer stuff, hebben jullie advies? Thx!
|
|
|
Post by Thrillseeka on Oct 13, 2005 16:38:24 GMT 1
vario, krukas, koppeling, binnerotor, endan mss voor een andere uitlaat en cilinder gaan
|
|
rooz
CID NOOB
|
Post by rooz on Oct 13, 2005 16:58:08 GMT 1
Mja, kzou gewoon vario, koppeling en krukas willen kopen en dan ist genoeg voor even. Het moet geen SUPERscoot zijn é, ik denk met een MHR vario en koppeling en doppler krukas dat het wel genoeg gaat zijn?
|
|
|
Post by Thrillseeka on Oct 13, 2005 17:03:15 GMT 1
ja zou genoeg zijn
|
|
|
Post by Stoned on Oct 13, 2005 17:05:16 GMT 1
Mja, kzou gewoon vario, koppeling en krukas willen kopen en dan ist genoeg voor even. Het moet geen SUPERscoot zijn é, ik denk met een MHR vario en koppeling en doppler krukas dat het wel genoeg gaat zijn? ja goeie keuze, u std krukas houdt het denk ik niet lang met mhr50 hebt ge toevallig filmke? want ik wil eens zien hoe zo'n mhr 50 rijd
|
|
rooz
CID NOOB
|
Post by rooz on Oct 13, 2005 17:10:34 GMT 1
Nog geen filmpjes Weet iemand goedkope dealers in W-VL? www.corky.be is redelijk goedkoop maar hebben geen website met veel prijzen enzo
|
|
|
Post by Apox on Oct 13, 2005 18:04:37 GMT 1
Ik zou een race-doppler krukas nemen. Gaat gewoon betere prestaties geven dan een gewone doppler. Die mhr vario en koppeling lijkt me wel een goed idee.
Moet ik anders eens een prijs opstellen?
|
|
rooz
CID NOOB
|
Post by rooz on Oct 13, 2005 18:38:34 GMT 1
Dat mag je zeker doen Apox. En misschien ook een complete prijs? (lagers enzo?)
|
|
rooz
CID NOOB
|
Post by rooz on Oct 14, 2005 11:58:33 GMT 1
Wat zit er eigenlijk allemaal in een overrange kit?
|
|
|
Post by Stoned on Oct 14, 2005 15:44:19 GMT 1
ik geloof poelie's, vario en overange snaar niet helemaal zeker eigenlijk
|
|
elberto
CID Full Time Poster
|
Post by elberto on Oct 16, 2005 18:00:43 GMT 1
ja nu je het er over hebt wanneer is die online shop van erella online of wat is het adres
|
|
|
Post by den_droge on Nov 6, 2005 18:46:59 GMT 1
ja ik heb S2 steke power one vario en 4 gram loodjes gaat goed vindk ma wa kan ik steke da die int begin nog feller is en top hoger ? ma ik blijf met ori cil é wil daar iet fatsoenlijk uitkrijge hebo racekoppeling ma zo ne ngk bougikabel enz van die dinge heeft da zin
|
|
JagRacer
Crew
Ach, je bent wild en je jongt wat!
|
Post by JagRacer on Nov 6, 2005 18:50:00 GMT 1
ja ik heb S2 steke power one vario en 4 gram loodjes gaat goed vindk ma wa kan ik steke da die int begin nog feller is en top hoger ? ma ik blijf met ori cil é wil daar iet fatsoenlijk uitkrijge hebo racekoppeling ma zo ne ngk bougikabel enz van die dinge heeft da zin die koppeling gaat wss wel iets harder gaan pakken, dus da merk je mss wel beetje, maar ook alleen bij het vertrekken, die bougiekabel maakt niks uit... tjah andere carbu mss? voor de rest kun je niet veel meer doen aan een ori 50cc zonder grote aanpassingen...
|
|
|
Post by Timmeke18 on Nov 6, 2005 23:41:51 GMT 1
ja ik heb S2 steke power one vario en 4 gram loodjes gaat goed vindk ma wa kan ik steke da die int begin nog feller is en top hoger ? ma ik blijf met ori cil é wil daar iet fatsoenlijk uitkrijge hebo racekoppeling ma zo ne ngk bougikabel enz van die dinge heeft da zin als ge feller wilt trekken zult ge toch ne 70cc moeten steken ze, als ze u nu tegen houden bij ne 50cc of 70cc ge zijt sowieso gekloot ze als em sneller gaat. en nitro gaat al rap naar 90km/h met alleen een uitlaat. op de rollen he
|
|
|
Post by den_droge on Nov 8, 2005 9:07:27 GMT 1
ma dus dit merk ik koppeling ma ook nie zo een gele cdi ik wil iets merke haaaaaaaaaaa
|
|