|
Post by Snapdragon on Dec 29, 2004 1:37:45 GMT 1
Deze boel gaat morgen terug in elkaar. Hopelijk even testen ermee nog morgen en ik verwacht wel wat
|
|
|
Post by Robin on Jan 3, 2005 23:46:22 GMT 1
wa ist verschil tussen bv een doppler en zo een volle krukas zoals gij hebt?
|
|
|
Post by Snapdragon on Jan 4, 2005 22:41:41 GMT 1
wa ist verschil tussen bv een doppler en zo een volle krukas zoals gij hebt? Zit niet zoveel verschil in.Beide goeie krukassen voor het weinig geld dat ze kosten. Persoonlijk zou ik voor de doppler gaan, ik heb nog geen problemen gehad met mijn Rito maar Doppler zal iets meer kwaliteit zijn. Prestatiewinst haal je er niet uit Scoot rijdt terug. Vdc'ke heeft er even opgereden dus die moet maar zeggen hoe het gaat
|
|
|
Post by Robin on Jan 4, 2005 23:03:31 GMT 1
ja dus doppler is nie veel verschil met hebo racing ofzo?
|
|
|
Post by vdc on Jan 5, 2005 12:21:11 GMT 1
Ik heb er idd op gereden, damn Ging mijne ook maar zo ;D Khad uwe cilinder beter iets minder fel bewerkt, dan kon ik u mss nog een beetje volgen...
|
|
|
Post by Snapdragon on Jan 5, 2005 19:10:27 GMT 1
ja dus doppler is nie veel verschil met hebo racing ofzo? wangen van een hebo-as zijn kunststof,dus is anders, maar neem maar gewoon die doppler, evengoed voor een stuk minder geld.
|
|
|
Post by Robin on Jan 5, 2005 19:16:18 GMT 1
ga ik doen, ma die is nu nie in stock
|
|
tenky
Crew
o.O
|
Post by tenky on Jan 5, 2005 22:18:23 GMT 1
dees wil ik wel es zien rijde
|
|
|
Post by Robin on Jan 17, 2005 21:30:21 GMT 1
wanneer komen der nieuw filmkes???
|
|
|
Post by Snapdragon on Jan 22, 2005 13:00:48 GMT 1
wanneer komen der nieuw filmkes??? Komen nog,moet eerst paar dingen tegoei zetten aan scoot
|
|
KennyD
CID Full Time Poster
|
Post by KennyD on Mar 2, 2005 22:21:25 GMT 1
eigelijk nog ma 1 ding he maat greetz
|
|
|
Post by Snapdragon on Sept 5, 2005 3:30:16 GMT 1
Eindelijk nog maar eens updaten Beetje gebrek aan tijd en veel met de auto bezig. Heb tijdje terug nog eens paar minuutjes afgesteld, verschil zeer voelbaar, maar staat weer eens stil. Zal eens foto'tjes posten en filmpjes als ik tijd vind morgen, want moet ook nog 2 kuipjes in de auto krijgen
|
|
|
Post by TJOEN*IT on Sept 5, 2005 19:19:07 GMT 1
kwil hem toch nog ens zien vlammen, spijtig da ge ter nemeer zoveel tijd voor maakt... mja is ook wel te begrijpe als ge aan auto kunt bezig zijn he
|
|
|
Post by Snapdragon on Mar 27, 2006 5:08:59 GMT 1
kwil hem toch nog ens zien vlammen, spijtig da ge ter nemeer zoveel tijd voor maakt... mja is ook wel te begrijpe als ge aan auto kunt bezig zijn he Wees gerust, kben er terug aan begonnen Da hebde aan VDC te danken Heeft lang genoeg stof staan opvangen. Auto is toch ongeveer hoe ik hem wil, ga er niet veel meer aan doen, moet er nog mee kunnen rijden ook. Scooter heeft vorige week nog gedraaid, over hoe hij ging moet je je tot VDC wennen, die heeft erop gereden Nu ligt hij uit elkaar, om het boeltje eens goed bij te werken. Wanneer hij effectief af is, is een grote vraag. Blok zal niet al te lang duren, cilinder hangt ervanaf. Van zodra alles klaar is, verse pakkingen, nieuw segmentje, alles EINDELIJK eens deftig afstellen (tijd eens voor nemen) en banken. En een beetje sprintvorm geven, maar niet TE
|
|
|
Post by vdc on Mar 27, 2006 11:33:12 GMT 1
Het zou eens tijd worden
|
|