|
Post by TJOEN*IT on Apr 27, 2005 21:28:20 GMT 1
kheb overbrenging ter nog ens uit gehaald en bezien en koppeling/vario zien er toch nemeer fris uit zuh ens kijke w em doet als Dr ter trug onder steekt ma wrs toch nieuwe shit kope. wrs 2g koppeling en mhr vario iemand die iets beter weet mag poste
|
|
|
Post by Apox on Apr 28, 2005 0:33:37 GMT 1
vario en koppelingkeuze zal wel goed zijn. Juist wat zien naar de pk's... Die mhr vario zal maybe ni zo schitterend zijn volle werk verrichten; maar als je het karter en cilinder wat aanpast; komt dat wel in orde. Natuurlijk met die hebo krukas en evo cil zeker en vast. Het is nu wat zot om een multivar te kopen als je binnekort een evo gaat halen.
Die evo zijn poort is wat beter gevormd, maar die dingen zijn allemaal aan te passen. Die malossi is daarom helemaal niet slechter. (tuningspotentieel zit in elke cilinder!)
Uitlaatpoort breedte is max 33,32mm bij een 47.6mm Normaal kan je ergens tot een 75% gaan, maar doe je best niet. Zet er dan beter 2 fluitpoortjes bij en je kan weer pakken breder gaan.
Wel een vet scootje! Heel mooi werk.
|
|
|
Post by TJOEN*IT on May 15, 2005 17:45:54 GMT 1
Eergistere hebk met DR trug gestoke yey ;D. Kmoet wel roderen ma kvoel al da ter e stuk meer in zit dan voor da vdc ze heeft tusse gehad . Ma ik heb toch al weer ewa pech gehad,ja eigelijk veel meer geluk. Kwas hier ewa ent rodere int dorp zonder kappe,helm en den hele boel ;D ,kwil trug naar huis rijden moet ik zo ene berg op ,rijd daar zo ne smurfenauto naar beneden. Ja ik denk as ze me nu nie tegen houden doen ze het nooit he. Dus draai mij om en rij weg was daar e klein fietsweggetje richting voetbalplein da genomen en zo toch weggeraakt. ;D Mja men cilinder heeft toch vies afgezien want die heeft nog geen 5km en dan daarbij gaan vluchte tegen volgas....
|
|
|
Post by Thrillseeka on May 16, 2005 11:48:50 GMT 1
chance gehad
|
|
|
Post by TJOEN*IT on May 24, 2005 17:53:31 GMT 1
|
|
|
Post by Thrillseeka on May 24, 2005 18:52:57 GMT 1
wa kunt ge daar nog schoner aan maken?
|
|
|
Post by Thrillseeka on May 24, 2005 18:54:21 GMT 1
oja de ogen van uw bcd kapke int fluo zetten
|
|
|
Post by Apox on May 24, 2005 19:32:19 GMT 1
sorry tune*it, maar heb wel een foto eruit gehaald. Stond een nummerplaat op en das nooit leuk! Ik raad je aan die op jouw scooterbase ook af te halen!
|
|
|
Post by TJOEN*IT on May 24, 2005 20:22:07 GMT 1
bedankt voor u bezorgheid apox ma da trekk mij nu echt wel nie aan
|
|
|
Post by Stoned on May 24, 2005 21:57:05 GMT 1
sorry tune*it, maar heb wel een foto eruit gehaald. Stond een nummerplaat op en das nooit leuk! Ik raad je aan die op jouw scooterbase ook af te halen! wat maakt da nu uit als ze hem wille zoeke kijke ze gewoon ff naar zen stad of voegt ge hem ff toe op msn en vraagt ge waar hij woont btw echt bomme spirit! velge zijn zalig
|
|
|
Post by Thrillseeka on May 25, 2005 7:46:35 GMT 1
ergens heeft hij wel gelijk, op de dag van vandaag kunt ge nie voorzichtig genoeg zijn!
|
|
|
Post by Stoned on May 25, 2005 11:54:43 GMT 1
da kapke op het achterlicht zou ge ook fluo moete doen, da zou echt bom zijn, en dan miss spotjes ook nog
|
|
|
Post by TJOEN*IT on Jun 16, 2005 11:35:22 GMT 1
vandaag was het ff spannend , brommer vloog in 1 keer dood op volgas op de o zo mooie luikersteenweg. kdacht ja dies vast maar kick was nog los dus 2 ker stampen en ging trug aan yeey maar toch lichte warmloper gehad denkk dus straks ens zien wa de eventuele schade is en toch maar grotere sproeier terin vlamme e
|
|
|
Post by Grijze sporter on Jun 20, 2005 19:48:08 GMT 1
die velge blijve gewoon oogverblindend flue geel kzou het persoonlijk nie gedurft hebbe ma tis héél schoon uitgekome ;D
|
|
|
Post by TJOEN*IT on Jun 29, 2005 17:54:25 GMT 1
vandaag same met silversport tot be jelle geweest, men collectie sproeiers nog ewa groter gemaakt , en voor de lol zwarte omega trekveerkes meegenomen=> geeft wel mooi geluid eer em pakt ma as em dan pakt gene vette , er komt nog een nieuw geel drukveer in want mijn is al meer dan e jaar oud en ook nog afspraak gemaakt om vrijdag te banke
|
|