|
Post by Stoned on Oct 4, 2004 19:21:07 GMT 1
doe ook een prijs voor mooiste 12" booster die helemaal origineel is buiten handvaten en poot dan zal ik komen ;D
|
|
|
Post by Thrillseeka on Oct 4, 2004 21:02:38 GMT 1
Ja er zijn toch wat prijzen te winnen zojuist nog een deel manne aangesproken die ook komen aja en der komt e brommerke die wss niemand kan volgen!!!!
(johan bourguignon zijn aprilia sonicske hij zal ook op de meeting komen)
|
|
|
Post by Stoned on Oct 5, 2004 16:52:09 GMT 1
lol die moet pere en dan moet ge uwe sponser prijze geve komt goed uit (lekker afspreken)
|
|
|
Post by Robin on Oct 5, 2004 17:00:39 GMT 1
een sonic vind ik nie echt schoon ma da zal wel een bom zijn eh wa ne setup heeft die?
|
|
|
Post by Stoned on Oct 5, 2004 17:02:09 GMT 1
een sonic vind ik nie echt schoon ma da zal wel een bom zijn eh wa ne setup heeft die? wss enkel MRH en evo ofzo
|
|
Saxke
CID Full Time Poster
|
Post by Saxke on Oct 5, 2004 17:17:04 GMT 1
johan's scoot is idd wel een bommetje ja, maar het is zeker niet eerlijk voor degene die sprinten, johan wint wrs alles, maar hij zal ook niet meedoen, hij zal wel sprinten maar dan om te showen, zijn setup is: -70cc Hebo Manston 2 -Polini evo 70 cc uitlaat -2g koppeling -ik dacht een hebo koppeling of een polini evo ik weet het niet meer juist 4klepsmembraam en binnenrotor
|
|
|
Post by McJynx on Oct 6, 2004 20:14:24 GMT 1
hij is makkelijk vlambaar.want hij is op de eerste meeting van xs verloren tegen de zip van acuity. maar kwam t meeste omdat zijn sonic omhoog schoot en ni op de weg bleef.wat ik ook aan de hand heb.maar het geluidje wat uit de sonic komt is wel hard en bom ze.
|
|
Saxke
CID Full Time Poster
|
Post by Saxke on Oct 6, 2004 20:31:26 GMT 1
makkelijk vlambaar zegt gij, ok voor een zip ofzo, maar zipper heeft ook een keer verlore van hem he toen op de meet van xs, een gewoon spirit vlamt johan zen sonic nie en een nitro ja mss wel ma dan toch al een goei setup, als johan daar is kunde es sprinte tege em he
|
|
|
Post by McJynx on Oct 6, 2004 20:39:19 GMT 1
euh wat is het verschil tss een watergekoelde zip en watergekoelde spirit.mijn spirit weegt bijna 10 kg minder als de zip va nzipper plus ik weeg maar 60 en zipper weegt bijna 85.ook een groot verschil plus zipper had hebo manston 2 replica.en niks getuned toen nog ni.en over minn setup zwijg ik anders stoef ik mss weer ofzo.als mijne optijd af geraakt zal ik zeker sprinten.ook al verlies ik heb ik toch plezier gehad. ;D
|
|
|
Post by Robin on Oct 8, 2004 20:58:02 GMT 1
Ja ik mag nu ook kome met de booster van men ma. Kenneth heeft ze overhaalt met zen charmes ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Ma ik moet men sleutels afgeve dus morge rap ene late bijmake ;D En ik moet em nog late maken en nog rap een pijp of koppeling kope want nu gaat em nie goed genoeg naar men goesting
Sow everybody, C ya @ meeting 1
|
|
|
Post by Thrillseeka on Oct 9, 2004 10:37:59 GMT 1
|
|
|
Post by Thrillseeka on Oct 9, 2004 12:01:25 GMT 1
kzou koppeling nemen als ge nie genoeg geld heb endan uw technigas ofzo deronder zetten
|
|
|
Post by Robin on Oct 9, 2004 21:05:31 GMT 1
Maja die technigas komt der nemeer onder zur Kwil die zo rap mogelijk verkope En kheb een gebabbelt be TUNE-IT en die zei mij ad die koppeling nu nx zou uithale. Dus gewoon goed afstelle is genoeg Kga mijn ori trekvere trug steke en daarna gewoon kweet nog nie echt Kan wel zijn dak tege dan die pjip heb zur ma dan moet ik die nog rap late afstelle enzo da em trug goed gaat eh. Ma ik ga em eerst late make, ori trekvere en dan zien As ik em nie opt achterste krijg de koppeling steke
|
|
|
Post by Robin on Oct 11, 2004 18:48:59 GMT 1
Ja kheb just men booster weggedaan voor onderhoud en shit, kheb ook koppeling besteld, toch mar gedaan en die goed afstelle en dan zou da toch e klein beetje resultaat moete levere This te hope da em tege de meeting perfect staat eh, are voor da klein beetje wa der onder steekt ;D Ma we zulle nog zien eh
|
|
|
Post by Cocainnn on Oct 14, 2004 16:10:47 GMT 1
ja mar komen ik zal er ook zijn!!!
|
|